Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Naast het pasje nu ook een test. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261726)

fred vanhove 13 november 2021 14:33

Naast het pasje nu ook een test.

Ziezo de kogel is door de kerk. Wie dacht er met zijn CST vanaf te komen zal bedrogen uitkomen. We zijn eraan voor de moeite.
Als ge een pint wilt gaan drinken of een dag schoteltje gaat nuttigen zal dat alleen nog kunnen als je vooraf bent getest 8O8O Hoe dat dat in zijn werk gaat gaan vraag ik me dan wel af ??

Ze is ook voorstander van een coronatest bovenop de coronapas, bijvoorbeeld voor het uitgaansleven of bij andere evenementen. Met andere woorden ook voor gevaccineerden

Is dat mens niet compleet haar pedalen aan het verliezen ??

Zou men niet gewoon beter weer alles weer sluiten dan zulk een zever in het rond te strooien ? Wie gaat daar nu nog aan mee doen ? Het sop moet nu toch een beetje de kolen waard zijn.

Alleszins De Schoof heeft het aan zijn radijzen.

En we moeten niet denken dat dat ligt aan het falen van de vaccinaties ??? :-D
T'ja aan wat dan wel ??? Blijkbaar aan het virus zelf en aan het gebrek aan maatregelen ?? Ja Hallo zeg zal het gaan ja !! :roll::roll:

https://www.hln.be/vtm-nieuws/gems-v...aalf~a25b3133/

Mambo 13 november 2021 14:43

Als je toch moet testen welk nut heeft dan een pasje?

Walvader 13 november 2021 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9813426)

1. De vaccinatiegraad verhogen
2. Tweespalt in de samenleving creëren.
3. De pharmaindustrie nog rijker maken
...

Hoofdstraat 13 november 2021 15:00

Citaat:

Nu denk je veel te logisch na

Reverberation 13 november 2021 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9813422)
Ziezo de kogel is door de kerk. Wie dacht er met zijn CST vanaf te komen zal bedrogen uitkomen. We zijn eraan voor de moeite.
Als ge een pint wilt gaan drinken of een dag schoteltje gaat nuttigen zal dat alleen nog kunnen als je vooraf bent getest 8O8O Hoe dat dat in zijn werk gaat gaan vraag ik me dan wel af ??

Ze is ook voorstander van een coronatest bovenop de coronapas, bijvoorbeeld voor het uitgaansleven of bij andere evenementen. Met andere woorden ook voor gevaccineerden

Zou men niet gewoon beter weer alles weer sluiten dan zulk een zever in het rond te strooien ? Wie gaat daar nu nog aan mee doen ? Het sop moet nu toch een beetje de kolen waard zijn.

T'ja aan wat dan wel ??? Blijkbaar aan het virus zelf en aan het gebrek aan maatregelen ?? Ja Hallo zeg zal het gaan ja !! :roll::roll:

:-D:-D In een virologenland, ver hier vandaan...
Tis om van te huilen...

patrickve 13 november 2021 15:08

Citaat:

Het pasje zal enkel geldig zijn met een test he. We geven geen "groen" meer voor een vaccinatie pasje. Enkel voor een "test" pasje.

Hoofdstraat 13 november 2021 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9813436)
Het pasje zal enkel geldig zijn met een test he. We geven geen "groen" meer voor een vaccinatie pasje. Enkel voor een "test" pasje.

Dat zal wel vaccinatie- en test pasje worden, nu kunnen ze niet opeens de Joden als gelijken gaan behandelen.

fred vanhove 13 november 2021 15:39

Citaat:

Gij gaat hier het plezier toch niet komen bederven zeker :-D

Mambo 13 november 2021 15:41

Dus je kan enkel testen als je een pasje hebt ?
En je kan enkel je pasje gebruiken na een test ?

fred vanhove 13 november 2021 15:42

Hoeveel hebben die testen ondertussen al in het laadje gebracht ?? Aan 55 euro het stuk ? 40.000 per dag gedurende bijna 2 jaar ?

patrickve 13 november 2021 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9813442)
Dat zal wel vaccinatie- en test pasje worden, nu kunnen ze niet opeens de Joden als gelijken gaan behandelen.

2 QR codes :-)

gertc 13 november 2021 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9813436)

Om eerlijk te zijn, dat lijkt me alvast logischer dan de Nederlandse aanpak:
  • we gaan de mensen die getest zijn, en dus zeker niet besmet, niet toelaten. Maar wel de mensen die gevaccineerd zijn en mogelijk besmet
  • We gaan horeca sluiten om 18 uur. Zodat de meest kwetsbare oudjes 's middags rustig hun koffietje kunnen drinken, maar de jongeren 's avonds nergens meer naar toe kunnen.

fred vanhove 13 november 2021 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9813465)
2 QR codes :-)

Moet je dan ook 2 SIM kaarten hebben ? Of moet je noodgedwongen uw PC op uw rug binden ?

Hoofdstraat 13 november 2021 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9813460)
Hoeveel hebben die testen ondertussen al in het laadje gebracht ?? Aan 55 euro het stuk ? 40.000 per dag gedurende bijna 2 jaar ?

Dat moet je aan Van Ranst vragen, dat is zijn verantwoordelijkheid. Hoeveel hij er aan verdient via aandelen en een percentje is nog niet besproken in de media.

TV-verslaafde 13 november 2021 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9813485)
Dat moet je aan Van Ranst vragen, dat is zijn verantwoordelijkheid. Hoeveel hij er aan verdient via aandelen en een percentje is nog niet besproken in de media.

Is voor de gewone belastingbetaler e.

"Gratis" vaccins.

Steve Stunt.

patrickve 13 november 2021 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 9813466)
Om eerlijk te zijn, dat lijkt me alvast logischer dan de Nederlandse aanpak:
  • we gaan de mensen die getest zijn, en dus zeker niet besmet, niet toelaten. Maar wel de mensen die gevaccineerd zijn en mogelijk besmet
  • We gaan horeca sluiten om 18 uur. Zodat de meest kwetsbare oudjes 's middags rustig hun koffietje kunnen drinken, maar de jongeren 's avonds nergens meer naar toe kunnen.

Wel, daar zit juist WEL een zekere logica achter, maar een die niet echt opbiechtbaar is :-) Het lijkt er wel op dat men alle oude gevaccineerde zakken liefst zo rap mogelijk ziek krijgt...

Maar men wil tevens vermijden dat teveel jongeren natuurlijke immuniteit opdoen, en te snel een einde zouden stellen aan de besmettingen. Zij moeten dienen om op laag pitje het virus bij te houden voor de golf van het volgende voorjaar.

morte-vivante 13 november 2021 20:07

de incompetentie bereikt een nieuw hoogtepunt

patrickve 13 november 2021 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 9813590)
de incompetentie bereikt een nieuw hoogtepunt

De apenplaneet. Incompetent, onlogisch, pretentieus, met veel macht, en geconfronteerd met een klein probleempje.

Rudy 13 november 2021 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9813422)

Ik lees het nu pas.
Vlieghe ziet ze echt vliegen.
Als er ooit een pol "koppel van het jaar" komt dan stem ik op VandenBroucke - Vlieghe.
Ik begin krampen te krijgen van die twee.

Erw 13 november 2021 21:01

Toen de Nazi's het tij zagen keren en ze teruggedrongen werden, en hun vyanden hun moederland binnendrongen, regende het de zotste, extreemste befehlen. De eerste gedachte van hun legercommandanten bij elk volgend befehl van hun hoofdkwartier was hoeveel divisies gaat dit me nu weer kosten.

Hun gespartel rond dit virus begint ook dermate te worden.
Strategisch gezien pogen overheden bij grote publieke afgangen afleidingsmaneuvres te bedisselen. We mogen ons dus aan iets verwachten, dat hun huidige afgang wat naar de achtergrond duwt. Volgene supercrisis bvb. Boze mensen voor gesloten bankkantoren, dergelijke zaken.

Ze zegt dat het kwart na twaalf is.
Dat is dan tijd voor een dutje na het eten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be