![]() |
"Update: Seismisch rapport - ondergrondse explosies velden de Twin Towers"
[font=Arial][size=5]Seismisch rapport - ondergrondse explosies velden de Twin Towers[/size][/font]
[font=Arial][size=5][/size][/font] [font=Arial][size=5][/size][/font] [font=Arial][size=5][size=2]Twee onverklaarbare pieken op een seismische staat van september 11 geven aan dat enorme uitbarstingen van energie de grond onder de Twin Towers van het World Trade Center deed schudden onmiddellijk vóór de ineenstorting. American Free Press vond uit dat weken na de instorting aan de voet van de ingestorte twee torens ‘gesmolten staal’ gevonden is. Hoewel de energiebron van deze ongelooflijk hete gebieden nog verklaard moet worden, hebben seismometers in New York enorme energie uitbarstingen geregistreerd, die onverklaarde seismische pieken bij het begin van elke ineenstorting aangaven. Deze pieken suggereren dat enorme ondergrondse explosies de torens wellicht letterlijk van de sokken hebben gestoten, hun ineenstorting veroorzakend. Onder de ineengestorte torens, waar de 47 centrale ondersteuningskolommen op de rotsen rusten, werden meer dan een maand na het gebeuren hete plekken van “letterlijk gesmolten staal” gevonden. Een dergelijke voortdurende en intense na-hitte, meer dan twintig meter onder de oppervlakte in een omgeving arm aan zuurstof, zou kunnen verklaren hoe deze cruciale structurele ondersteuning faalde. Peter Tully, president van Tully Construction uit Flushing, N.Y., vertelde AFP dat hij ‘poelen van gesmolten staal’ had gezien bij het World Trade Center. Tully was na september 11 ingehuurd om de plek op te ruimen. Staal voor de bouw heeft een extreem hoog smeltpunt van ongeveer 1538 graden Celsius. Experts denken niet dat een dergelijke hitte veroorzaakt kan worden door vliegtuigbenzine of rondslingerend papier en afval, gezien de geringe hoeveelheid aanwezige zuurstof. Dit is onmogelijk, zeggen zij, omdat de maximum temperatuur die bereikt kan worden door hydrocarbonaten als vliegtuigbrandstof dat in de lucht brand, 827 graden Celsius is. Aangezien de branden in de WTC gekenmerkt werden door dikke zwarte rook, bevatte deze veel vliegtuigbrandstof en men redeneert dat die niet zo’n hoge temperatuur bereikt hebben. De heetste plekken aan de oppervlakte van de puinhopen, waar de meeste zuurstof aanwezig was, waren veel koeler dan het gesmolten staal dat ondergronds gevonden werd.[/size] [/size][/font] http://www.americanfreepress.net/09_..._seismic_.html P.S: Het is één groot complot , ik zeg één groot complot !! |
En Lincoln kan het weten.Want een moslim heeft altijd gelijk.
|
als er zo'n paar honderduizend ton staal en beton naar beneden suist, zal de grond wel van minder gaan schudderen vrees ik...
Hoeveel °C heeft een ontlading van TNT, Nitro, Cemtex, ... Aluminiumpoeder , ? En dan het belangrijkste hoe lang blijft dat die temperatuur afgeven, ... Kan het niet zijn dat die hoge temperaturen bereikt werden doordat de temperatuur blijft oplopen in de kern van de puinhoop omdat deze niet wegkan, ? |
De aanslag in Spanje,dat hebben ook geen moslims gedaan.KIJK NAAR DE RAILS ZE LAGEN NIET RECHT.De Spaniaarden hebben dit zelf gedaan.
|
Waarom hebben ze dan bin-laden niet gevonden ?? Waarom al dat gedoe tegen de moslims alsof de moslims de twin-towers doorboort hebben een daarvoor de schuld krijgen !!
|
Het was wel in de naam van allah.En toen het gebeurt was,stonden moslims hier in GENT op straat tedanssen.Dit beeld vergeet ik nooit
|
Citaat:
P.S;Hier is het duidelijk dat eta haar handje toestak voor de aanslag !! |
Citaat:
|
Lincoln,
Ik weet iets van seismiek en seismische registratiemethoden. Ik heb zelf nog apparatuur hiervoor ontworpen in een niet zo ver verleden. Dit "rapport" is ongelofelijke dikke bullshit. "Enorme pieken van energie" is zowat de meest algemene en nietszeggende term die je maar kan voorstellen. Moest er bijvb een paar honderd kilo semtex aangebracht geweest zijn onder de fundamenten van het WTC en dit was ontploft. Dan was er een aardschok ontstaan die doorheen alle gebouwen van Manhattan was gegaan. (Ook door beton, leemgrond, rots, en waterhoudende gronden. Enkel gedempt door zanderige bodems). Dan waren honderden gebouwen ingestort en was dit duidelijk zichtbaar geweest op de beelden van het WTC vlak voor de instorting. Prullenbak dus, dit pseudo-rapport. En ivm de temperatuur van de brand en de metaalpoelen : Dit is allang besproken op dit forum en de conclusie van de 'forumexperts' is dat een temperatuur van 2000+ graden celcius gemakkelijk gehaald wordt in een ingesloten kerosinebrand. ALS er poelen gesmolten metaal gevonden werden, zijn die zonder veel twijfel afkomstig van gesmolten steunbalken. Je gaat echt met betere argumenten moeten afkomen. |
Bij de treinn aanslag zijn wel moslim teroristen aangehouden .Weeral een complot?
|
Citaat:
|
Ik zal nog eens de vraag herhaaaaaaaaaaaaallllleeeeuuuun [size=7]Waarom is binneke nog niet gepakt ???[/size]
|
Nu zou er over geluld worden? Wat dan van de seismografische rapporten van de autobommenontploffingen ergen begin jaren 90 in de parkeerkelders?
Lincoln, daar je toch de grote onderzoeker bent, haal die eens op dan. Bin Laden is niet opgepakt.Simpel toch, hij is een prachtig politiek wapen. Misschien zelfs op aanraden van enkele slimme bollen die een loslopende idioot beter vinden dan eentje die duidelijk niks meer kan doen. En da's gemakkelijk te verwezelijken. Deze extremistische halve zool kan voor dezelfde moeite al lang een graftombe hebben ergens onder een dikke bults rotsblokken |
Lincoln sory,maar wat is of hoe is OBL.Leg me dat eens uit ,dan zal ik u meschien?kunnen antwoorden
|
Citaat:
|
Citaat:
P.S: Zeg eens eerlijk heb je wel heel de thread gelezen ??? |
Citaat:
Heel simpel omdat ze hem nog nie gevonden hebben, ... of omdat hij al dood is maar onder een paar honderd ton puin ligt |
Citaat:
|
Citaat:
Nou ik ben overtuigd van hun gelijk, wat jij hier verkondigt klopt niet helemaal zoals eerder aangehaald. Wat moslims betreft ... de moslimcultuur staat een paar eeuwen achter. Het leeft zoals het cristendom in de middeleeuwen. Hier in Belgie zijn er al heel wat Moslims die de Verlichting voorbij zijn. Je mag ze inderdaad niet allemaal over dezelfde kam scheren. Wat in Spanje is gebeurd werd aangericht door Moslims. Deze vorm van negeren is je eigen belachelijk maken. Ze hebben in der tijd alles aan gedaan om het in de schoenen van de eta te schuiven, maar is mislukt omdat ze er zelf niets mee te maken hadden. |
Binneke zit goed verstopt, daarom hebben ze hem nog niet. Hij heeft ook nog steeds steun vanwege de radicale stammen in de bergen tussen Afghanistan en Pakisten. En dan spreken we nog niet over de mogelijkheid dat hij gewoon al lang ergens anders is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be