![]() |
Er zijn nog zekerheden: klimaattop van de laatste kans was weer een mislukking
Citaat:
Hiervoor worden de zakken van "het plebs" dus leeggeroofd. MET de hulp van de media, want het brengt ook hen geld op. |
Citaat:
Waarom is dit belangrijk? Leiderschap op het gebied van klimaatverandering vereist meer dan opzwepende toespraken. Het betekent harde waarheden onder ogen zien. Eén zo'n waarheid is de enorme bijdrage die het militaire apparaat levert aan de klimaatcrisis. https://businessam.be/s-werelds-lege...erm=2021-11-14 |
Citaat:
Maar toch oppassen hé De super-top, dan vooral super wat betreft nutteloze CO2 in de atmosfeer brengen om de idioten aller landen naar Glasgow te vervoeren, gaat de steenkool en zijn gebruik minderen. Ik vrees dat Amelia-Leona Van den Heuvel (104), het enige mensje dat nog met kolen stookt in Vlaanderen, haar leven zal moeten aanpassen ! En het toeristisch kolengestookt treintje naar Mount Snowdon, zal geschrapt worden om Europa op die manier toch aan de doelstellingen van de domme CO2 jamboree in Glasgow te laten voldoen. |
Citaat:
Ik schrijf niet wat ik wilde schrijven uit schrik voor de banpunten die u me al meermaals aansmeerde. Steenkool wordt massaal gebruikt voor het opwekken van elektriciteit, niet voor het stoofke van een honderdenvierjarig menske. |
de arme landen...
|
Citaat:
Het probleem zit net in de verwachting dat er een oplossing zou bestaan die alleen "de overheid" zou dragen. |
Is dit geen onderwerp voor de rubriek buitenland?
|
Citaat:
Het zal ons veel geld kosten, dat staat vast, maar een oplossing zal er niet komen. Ondanks de Greta's en Anuna's van deze wereld. |
Citaat:
Het enige dat we ertegen kunnen doen is er ons op voorbereiden en wapenen. |
Citaat:
minder problemen er wordt gewoon teveel gekweekt dat is het allergrootste probleem |
Citaat:
Ik ben nog niet een jaar in sabbat moeten gaan uit angst voor banpunten. Dus ga aub uw eigen angsten niet op mij projecteren |
Citaat:
Het Romeinse rijk is gevallen door een klimaatsverandering. Hierdoor konden volken uit Eurazie geen voedsel meer genoeg vinden op de aziatische steppen en zijn dan gaan zoeken waar ze het vonden Bron : de zijderoutes - Peter Frankopan |
Citaat:
Citaat:
Het motto is "Laat de armen de klimaatcrisis betalen". Misschien eens denken aan "algemeen enkelvoudig ecologische voetafdruk recht" of in plaats van via rijken sparende belastingstrategieën werken via effectieve regels voor iedereen geldig. Stel je geeft elk mens evenveel ecologische voetafdrukpunten per jaar, te verdelen naar believen. Privevliegtuig? Dan heb je na 1 vlucht je punten opgebruikt schat ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom, kom, de aanwezigen hebben een weekje goed gegeten en gedronken en een fijn citytripje naar Glasgow gehad.
Meer moet dat niet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het is te hopen dat de achterkleinkinderen van Knuppel haar struisvogelberichten terzake nooit te zien krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be