![]() |
Fraktievoorzitter De Roover heten bok en ook bagger op sociale media
Bagger afgeven is geen voorrecht van die ene of van die andere kant van het centrum.
titel: Els van Doesburg (N-VA) over negatieve reacties op haar relatie met Peter De Roover (N-VA): “We moeten de haters teleurstellen, we zijn gewoon heel gelukkig” link: https://www.hln.be/antwerpen/els-van...kkig~ac1cf687/ Citaat:
|
Peter De Roover (59) en zijn verloofde van 32
Ik vind dat liefde tussen jong en oud moet kunnen. Het kan ook echt zijn.
Maar vaak is er verdenking van financiële belangen. Als er dan ook nog eens blijkt dat de jongste van de 2 in dezelfde politieke partij actief is, heb ik heel sterk mijn bedenkingen. Peter De Roover en Els Van Doesburg gaan trouwen |
De Roover was voor zijn politieke activiteit leraar. Dat zal dus geen steenrijke man zijn. Wat het nog wat onbegrijpelijker maakt, maar elk zijn meug zeker?
|
Je zegt moet kunnen,en direct(politieke)bedenkingen erbij.
Laten we zeggen voor haar ga ik door het geld! |
Citaat:
Net zoals een baas geen affaire hoort te hebben met een werknemer, vind ik dat dit deontologisch ook niet kan. Ik geloof haar alleen maar als ze de politiek verlaat. |
Citaat:
Een student hoort ook geen relatie te hebben met een docent. Een baas niet met zijn werknemer. Dit om wille van belangenvermenging. Dat wil niet zeggen dat dit niet mag, maar ik geloof haar alleen als ze de politiek verlaat. |
Citaat:
Zonen De Croo, De Clercq enz... moeten politiek verlaten. |
Liefde kent geen leeftijd maar als je in dezelfde politieke partij actief bent, riekt dit voor mij heel sterk naar bazenpoeperij.
Het zou Els sieren om de politiek te verlaten en iets anders te doen. Maar let maar op, binnen enkele jaren zit ze in het parlement |
Citaat:
|
Citaat:
Ze mag toch wat ambitie tonen, zeker? Is toch allemaal logisch. Dan zwijg je, hé... |
Wat is het volgende ? Gaan ze zich tot de islam bekeren ? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Keep on trollin, je weet welk uur het is... |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk ziet De Rover nu in dat het leven meer is dan de Vlaamse zakdoek. Suc6 |
Marijke Dillen, Koen Dillen.
|
Citaat:
Oeioeioei, dat had u niet mogen zeggen... En wie was nu alweer de vader van VB-parlementslid Rob Klop Verreycken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be