![]() |
Anti-kapitalistische Anuna is een hypochriet.
Professionele activist(e) Anuna De Wever blijkt de miljoenen die haar protest opbrengt onder te brengen in de Amerikaanse staat Delaware.Dit enkel en alleen om fiscale redenen.Overigens wordt 15 % van de gestorte gelden ingenomen door de beheerders van de website.In totaal hebben ze al zo een 4,3 miljoen $ opgehaald,15 % betekent dus dat er al 600 000 $ aan de strijkstok bleef hangen.
Ik was zo naïef te denken dat Youth for climate een idealistische organisatie , geleid door een bende dolgedraaide extreem-linkse wokes van het LGBTQ-alfabet maar toch,idealisme in zijn puurste vorm. Helaas,hun protest is hun professionele bezigheid waardoor hun geloofwaardigheid onder 0 zakt,want zelf een ambitieus klimaatplan zal door hun afgeschoten worden want dan zijn ze hun vetbetaald luizenjobke kwijt,de wereld afreizen om te protesteren. https://www.tscheldt.be/de-kindsolda...naar-delaware/ |
Citaat:
Zo een klimaatcyclus kan ongeveer 10.000 jaar duren. Dus nog 10.000 jaar opwarmen vooraleer het terug zal afkoelen. Anuna kan nog lang gaan betogen en haar achter-achter-achterkleinkinderen ook. PS Joe Biden is ook in Delaware gehuisvest.Zou dat toeval zijn ? |
Citaat:
|
ik heb die organisatie nooit betrouwd
|
Fascinerend....
Terwijl onze wetgevers moeizaam Amerikaanse multinationals die mensen met maaltijden laten rondrijden op fietsen('ecologisch!)....hebben gedwongen de mensen die voor hen werken toch eens wat te betalen volgens meer gewone methoden.... Lezen we hoe een andere "Amerikaanse multinational" allerlei "poco-slogans" kan inzetten om KINDEREN geheel GRATIS voor hen te doen werken in het kader van fondsenwerving. Andere firmas moeten daarvoor stomme reclames doe maken en overal uitzenden,en tegen betaling.En ze moeten ook nog eens dingen en diensten vervaardigen. Youth for Climate heeft een VEEL beter systeem gevonden om een "klein internationaal kader" goed te spekken en verder....NIKS....te betekenen voor niemand dan "het selecte clubje"... :thumbsup: in deze tijden van verdraaide moraliteit mag dat ook kunnen zie,en het is ongetwijfeld nog wettelijk ook. |
Citaat:
Ik zou de vrijheid willen nemen u erop te wijzen dat Youth for Climate niet meer bestaat. Dat zootje is ontbonden. Onze forumcollega ‘vlad’ (ere wie ere toekomt) heeft een zeer onthullende bijdrage gepost daarover https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=1113 De ontbinding van deze vzw is te controleren in het staatsblad http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv...4/21110023.pdf Deze zwendel kan/mag niet in de doofpot verdwijnen. |
.
|
Citaat:
|
Youth4Climate en All4Climate zouden zijn opgegaan in het terroristische Extinction Rebel en de miljoenen euro's belegd in bitcoin. Bron.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Organisaties,van gelijk welke aard,zullen wel meer hun maatschappelijke zetel zorgvuldig kiezen,bvb om taksredenen.....
Ze gedragen zich dan exact zo als multinationals en taksontduikers,die daarvoor meer en meer "aangepakt" worden. ook dat "klimaatclubje" zal nu wel gaan ondervinden dat lid zijn van de "Delaware" club dan niet onwettelijk is,maar er consequenties zullen zijn als het doel van uw organisatie iets "moreels" aangaat.Je kunt namelijk niet "een beetje moreel" zijn.Zeker niet in een organisatie die dicht aanschurkt tegen een ganse koterie van wereldverbeteraartjes zogezegd wars van vieze kapitalisten en hun gewoontes. Helaas heeft onze "regimepers" ALWEER gefaald zulke dingen op te snorren en bloot te leggen.....:evil: |
Het blijven VZW's .
Dat die hun inkomsten door giften beleggen is op zich geen probleem. Uiteindelijk moet Anuna haar trip naar Glasgow ook betaald worden. En neen ik ben geen groene. Ik moet niet hebben van Anuna haar gedoe. Maar haar nu al gaan vergelijken met Koekibi is nogal voorbarig lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij telenet is dat op kanaal 404. Daar leggen ze dingen bloot die onze media verzwijgen. :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft men Anuna eigenlijk al om een reactie gevraagd? Benieuwd hoe zij dit uitlegt :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be