![]() |
Ja hoor, opa & oma halen toch weer de kleinkinderen van school op
We zien het sinds enkele weken werkelijk overal om ons heen.
Opa en oma halen toch weer de kleinkinderen van school op Want opa en oma zijn gevacineerd en denken dat het veilig is.... Massaal weer naar de ziekenhuizen. Gelukkig hebben de gevacccineerden de schuld. |
Wie zou het anders doen?
Opa en oma zijn meestal ook nog maar 50ers en 60ers, die hoeven zich ook nog niet veel zorgen te maken. Het probleem zit hem bij de vissers, kaarters, reizigers en andere egoïsten van boven de 70. |
Citaat:
Dat is zo een beetje de geestesgesteldheid waarvan sommige antivaxxers op dit forum blijk geven. |
Citaat:
Kun je enkele voorbeeldposts geven van die sommige? |
Citaat:
|
Citaat:
Rij jij met je ogen in je zak? |
Citaat:
Ik mijd schoolomgevingen rond ‘spitsuren’. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is immers de enige manier om zeker te zijn dat de gezondheidszorg niet overbelast wordt. want elke vorm van ontspanning of fysiek contact zorgt voor een onaanvaardbaar risico dat de IC vol ligt en ik misschien niet zal verzorgd worden. allemaal egoisten, die ouderen die nog durven buiten komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verbaasd mij dat Eberhard mensen in rolstoelen en met rollators hun kleinkinderen zien ophalen heeft. :rofl: |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110920_014 ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voldoet dit aan uw topic vereisten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn mening is dat die uitspraak niet gedetailleerd genoeg is, en dat risicopatiënten best geen kinderen van school gaan halen, en om de rest van de maatschappij niet te belasten, best opgesloten worden, als ze hardleers zijn. Gezien er zo fantastisch weinig echte risicopatiënten zijn (de dood tot gevolg wel te verstaan, een beetje ziek worden mag nog net, nee?), is mijn standpunt inderdaad het tegenovergestelde van wat men nu doet; een maatschappij gijzelen om een paar risicopatiënten te beschermen. Compleet idioot. Maar wel on topic 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be