![]() |
de eerste zinloze maatregel uit het overlegcommittee is er
Iedereen een booster!
Ergens volgend jaar pas! Maar toch! Daarna lonkt het rijk van de vrijheid, het licht in de tunnel, want deze derde dosis zou wel eens misschien levenslang immuniteit geven, dixit tv-kwakzalvers ik zal mijn pfizer-aandelen nog een beetje langer aanhouden dan |
Citaat:
|
Citaat:
Als de griepprik een voorbeeld is (ik zie niet in waarom niet) dan zakt de werking bij elke booster omdat het lichaam dan minder snel reageert op een effectieve besmetting, het lichaam wordt het gewoon om te reageren op een extreme 'aanval' van de vaccins dat het niet meer snel genoeg reageert op een effectieve besmetting. Die kwakzalvers kijken enkel naar antistoffen niveaus maar vergeten al de rest. Zet dit maar in de lijst voorspellingen van de forumvirologen. |
Citaat:
De Franse 65+ moeten tegen 15 december hun derde prik krijgen of ze geraken nergens meer binnen. Op zich geen argument maar het betekent dat het daar toch iets sneller kan dan hier. |
Citaat:
|
Gepikt van facebook, maar redelijk de nagel op de kop:
Vandaag moet een moeilijke verkoopstrategie worden toegepast door de regering. Men moet niet-gevaccineerden overtuigen zich te laten vaccineren door te zeggen dat vaccin goed werkt. Men moet terzelfdertijd gevaccineerden overtuigen een derde prik te laten zetten omdat het vaccin niet zo goed werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is dezelfde spuit, ze werkt in het beste geval even goed. |
Citaat:
Wanneer durft een journalist van VRT deze vraag stellen? |
Citaat:
We zijn amper een jaar bezig met vaccineren. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Tenzij de restbescherming nog goed genoeg is, tegen nieuwjaar zou dat duidelijk moeten zijn al gaan we tegen dan ook midden in een zware griepepidemie zitten. Het wordt een interessante jaarwisseling. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Met een jaar zou ik al wreed content zijn. |
Citaat:
Gewoon hopen dat we de winter overleven, en ondertussen doen alsof er niets aan de hand is. Iedere dag leven als een kluizenaar zijn verloren dagen. Zalig wie zich opsluit en toch onder de grond belandt. We leven maar één keer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be