![]() |
Waar zouden jullie liefst herboren worden ?
Stel je mocht kiezen waar je opnieuw geboren zou worden, waar is dat ?
|
Ander, namelijk IJsland.
|
Bedoel je reïncarnatie of uw leven herbeginnen?
|
Korea, Noord of Zuid, en Japan lijken me ook wel iets om daar nu geboren te worden.
Wij vormen hier de oude wereld waar huisvlijt geschiedenis is en wij ons cultureel, economisch, demografisch, industrieel, landbouwkundig, academisch en sociaal gelaten overlaten aan de opkomende wereldmachten. |
Ik heb uiteraard België gekozen.
Maar moest België niet mogen dan zou ik Nieuw Zeeland of Australie kiezen. Op voorwaarde dat ik in een niet arme familie geboren werd. |
Citaat:
Zoals die Rusland kenner zeker? Rusland heeft nog wel een toekomst. Stratego gewijs gezien. Europa, museum. Leuk voor oude gebouwen. |
Als toerist, Griekenland.
Voor het huisje, tuintje gebeuren is België goed e. Staatsburger, Zwitserland. Goed Paspoort. Overal welkom. |
Citaat:
|
Nergens beter dan thuis.
|
Citaat:
In de VS heb je ook zogezegd meer kans om superrijk te worden. Dat is ook wel het land met het meeste contrast erin. Nieuwe rijken. Het UK,. Duitsland, Frankrijk kluwen wil je niet eens aan beginnen. Want oooeh.... UK valt al af. Uit de EU. Eiland. Duitsland. Collaboratie. Veel idealisme. Frankrijk. Gecentreerd rond Parijs. Misplaatst arrogant. |
Misschien zijn er wel mensen die niet eens herboren willen worden? :?
|
Citaat:
|
Cananda, waar ligt dat?
|
Geef mij maar Noorwegen. Zo ergens halfweg (N-Z) in het land. Beetje boven Trondheim.
|
Citaat:
|
Citaat:
Drontem (Trondheim) werd zonet voor het Groot Vlaams Rijk opgeëist. Met Aalsterse groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk Fabeltjesland, alles is daar fabelachtig. Geen politiek gezever en gewoon tussen de dieren.
|
Skandinavië en Ijsland lijken me wel wat. Heb ooit een weekje in Kristiansand (Noorwegen) verbleven, en dat beviel mij daar zeer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be