![]() |
Minister wil eerst wel, en dan niet, de corona-foefelende horeca boycotten.
Eerst zegt de Geldverbrander: als je ziet dat een horeca-zaak de voeten veegt aan de corona-verplichtingen, dan is dat spelen met jouw gezondheid. Trap het daar dan af.
Maar nu is dat blijkbaar toch niet zo erg. Blijf gerust zitten. Wel, is het nu nodig dat de horeca je corona-pas controleert? Een co2 meterke hangt? Het personeel een mondmasker laat dragen? Of zijn de maatregelen van de Geldverbrander volgens hemzelf maar om te lachen? titel: Vandenbroucke wil horeca dan toch niet boycotten: ‘Ongelukkige uitspraak’ https://www.standaard.be/cnt/dmf20211121_95783299 Citaat:
|
Het ging om het woord "boycot" waarvan hij nu toegeeft dat het een ongelukkige uitdrukking is. Niet meer dan dat. Hij nuanceert.
De rest van z'n betoog blijft hetzelfde, dus ook de intentie om de zaak te verlaten als de controle op het CST niet ernstig gebeurt. Bron: VRT NWS |
Mijn gezondheid is mijn verantwoordelijkheid. En ik draag geen ene f*ck verantwoordelijkheid voor iemand anders’ gezonheid.
Maar ja, van een rabiaat collectivist (met brandluchtje aan het hoofd van het collectief uiteraard) mag je niet verwachten dat hij zelf-verantwoordelijkheid propageert uiteraard. Hoe zou je den oooceeemweee anders uitgelegd krijgen. Hij is een hypocriet en een pure demagoog. |
.
|
Citaat:
Uw CST gebruiken is spelen met uw gezondheid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be