![]() |
Nieuwe lockdown voor Kerstmis ?
De AntiVaxxers hebben ons eindejaar om zeep geholpen.
De actuele nieuwe besmettingen gaan gemiddeld richting 14.000 per dag. Er zal dus iets moeten gebeuren ! Dank u AntiVaxxers ! |
Citaat:
Wie heeft het over lockdown ? Wat ik vooral hoor is dat strengere maatregelen tot de mogelijkheden behoren. Trouwens, wij gevaccineerden besmetten elkaar meer dan de ongevaccineerden. Stop eens met die vooringenomenheid. |
Citaat:
Dank u Bejaarden! |
Citaat:
Er komt dus een lockdown voor de HoReCa en de Cultuursector. Familiebijéénkomsten wellicht ook op de schop. Dus : Dank u AntiVaxxers ! |
Citaat:
Inderdaad, bij de werkende komen vele besmettingen nog door hun werkrelaties, bij de gepensioneerden enkel nog maar door buitensporig te feesten. |
Citaat:
Die van mij echter niet aangezien ik mij toch niet aan die maatregelen hou, vorig jaar heb ik kerst gevierd zoals andere jaren: met vrienden en familie. Maar ik zal eens aan u denken als je weer kerst viert via skype. |
Citaat:
Gepensioneerden die buitensporig feesten...... |
Citaat:
Probleem opgelost. dank u force-vaxxers om voor een paar honderd man het land te gijzelen. force-vaxxers zijn complete idioten. |
dank u frank
|
Citaat:
Diegene die de lockdown afroept, is natuurlijk schuldig voor de lockdown. Dus Henri moet boos zijn op Frank, of gewoon negeren wat Frank zegt dat hij (niet) moet/mag doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Goe bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
De zorg zal snel ontlast zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Zorg dat de 65+ hun derde prik krijgen, desnoods op straffe van bij weigering zoals in Frankrijk. Als dat niet helpt dan wordt het hopeloos. |
Citaat:
Veel plezier met je virus en je eenzame kerst, Henri I. En vooral : graag gedaan. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
65+ prikken helpt amper. Men kan beter een lockdown instellen enkel voor deze groep. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be