![]() |
Collaborateurs verplichten tot dagelijkse vaccinatie
Er zijn personen die anderen willen gedwongen zien tot vaccinatie.
Ze stellen dat er een probleem is, en dat dit de oplossing voor dat gestelde probleem is. Ik stel voor dat ze zelf eerst het goede voorbeeld geven, en ook BEWIJS leveren van de baat. Elke dag, een inspuiting. Om hun antilichamen niveaus constant te plafonneren. Dat GEEN 1 van hun cellen wordt geinfecteerd, dat ze SMETTELOOS zijn. En, om dat laatste ook te bewijzen, een test via een coronagaskamer laten afnemen, daarna 10 dagen dagelijkse test in quarantaine. Gewoon kwestie van consequent te zijn. Van ook te BEWIJZEN wat ze stellen. |
Waarom discussieer je hieromtrent niet verder in deze draad
https://forum.politics.be/showpost.p...3&postcount=39 Daar ging het uiteindelijk toch ook over: collaborateurs van de regering. |
ik las dodelijke vaccinatie
|
Citaat:
De reden dat we een kapje dragen en er überhaupt nog regels zijn is de schuld van onze politici die de ballen niet hadden het vaccin te verplichten en nu met die zever van een cst afkomen, wat compleet nutteloos is, 92% van de Vlamingen is gevaccineerd. Het moet toch heerlijk zijn om bij die 8% te horen die slim is. Lekker neerkijken op 92% idiote Vlamingen zoals ik. :) |
Citaat:
Dit heeft niks met slim/domheid te maken. Collaborateurs willen vaccinweigeraars MET EEN OPGEGEVEN REDEN iets aandoen. Om de ECHTHEID van die reden te BEWIJZEN, het voorgestelde. Er is daar een woord voor: "consequent" zijn. Meer is daar niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Onder de enige goede omstandigheden zonder primers weg te halen. En vervolgens inzetten op geschikte medicatie en tussendoor echte vaccinstudies te doen. En al dat gecensureerd achterwege laten en minder verplichten. De mensen zouden zo achterdochtig niet geworden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel een anarchistische kijk. Een collaborateur is iemand die samenwerkt met de vijand. Wie is de vijand in jouw ogen? De politiek of de medische experten? Wat ik me ook afvraag is wat het motief is van uw vijand. |
Citaat:
Men kon beter evenwaardig inzetten op zorgpersoneel en zorginfrastructuur dan enkel op testen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kip idem. |
Een topic met teveel hoofdletters en een hoog covfefe gehalte. Er is er ene erg opgedraaid.
|
Citaat:
|
Citaat:
De tijd dat de ziekenzorg dus overbelast is, wordt stukken korter. Met een R van over de 5 is het op enkele weken geklaard, en is de ziekenzorg nadien weer normaal. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wij gepensioneerde gevaccineerden zorgen ervoor dat het reproductiegetal nooit onder 1 geraakt. Integendeel. Dan moeten we de oudjes niet verplichten zich af te zonderen hé. Allemaal op café. |
Citaat:
|
Citaat:
Je zegt daarjuist dat met R>5 het probleem binnen enkele weken is opgelost. Wel, stuur alle gepensioneerden op café of naar een dansgelegenheid. Niet naar hun kot want daar sterft het virus van eenzaamheid. Het volstaat de natuur een handje toe te steken, en dat kan dus op een aangename manier. Kijk, zolang er onvoldoende capaciteit is, zowel materieel als qua personeel, zal er altijd een moment van overbezetting zijn op IC. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be