Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ga jij vaak op restaurant en cafe? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261913)

IJsboer 23 november 2021 23:57

Ga jij vaak op restaurant en cafe?

Ik zelden tot nooit eigenlijk. Binnen een paar weken voor de eerste keer op restaurant. Ik neem aan dat ze gewoon je CST scannen wanneer je binnenkomt? Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat want ik heb die pas nog maar 1 keer nodig gehad. (Ik snap daarom de ophef errond ook niet)

dalibor 24 november 2021 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9823147)
Ik zelden tot nooit eigenlijk. Binnen een paar weken voor de eerste keer op restaurant. Ik neem aan dat ze gewoon je CST scannen wanneer je binnenkomt? Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat want ik heb die pas nog maar 1 keer nodig gehad. (Ik snap daarom de ophef errond ook niet)

Voor de eerste keer in je leven?

koe de poing 24 november 2021 05:07

Citaat:

wekelijks op café en restaurant.
daarnet een lekker hert naar binnnen gewerkt.

:cheer: hert :cheer:

reservespeler 24 november 2021 07:22

Citaat:

Ben gisteren met m'n kleinkind naar de MC Donalds geweest (is wel niet echt een restaurant, maar voor het overige denk ik dat het hetzelfde is i.v.m. het CST).

Je komt binnen en je moet wachten, je kan je handen ondertussen ontsmetten.
Er komt een persoon naar je toe en vraagt naar je CST.
Hij scant het, indien OK wordt je een tafel toegewezen.

Je moet je masker opzetten telkens je de tafel verlaat.

PS: Het eten is daar nog steeds walgelijk.

Skobelev 24 november 2021 07:32

Regelmatig, maar nu dus even niet. Goed voor mijn portefeuille.

Libro 24 november 2021 08:43

Niet zoveel als ik wel zou willen. Ik heb net een goede Italiaan ontdekt waar ik eens zou willen gaan eten.

Eduard Khil 24 november 2021 08:57

ik ga vaak op restaurant en café.

Pandareus 24 november 2021 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9823167)

Mjam.
Probeer volgende keer eens paard te eten. Daar sta je kloek van.

CUFI 24 november 2021 09:04

Ik ben het beu op restaurant te gaan en dan vaak te ontdekken dat ik het beter kan voor minder geld.
Voornamelijk ben ik vies van andere mensen die met hun handen aan mijn eten zitten, dus genieten van een restaurant doe ik zelden of nooit.
In broodjeszaken laat ik mijn broodjes alleen door vrouwen smeren en zonodig laat ik iemand voorgaan om mannelijke handen te vermijden.

Pandareus 24 november 2021 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9823207)
Ben gisteren met m'n kleinkind naar de MC Donalds geweest (is wel niet echt een restaurant, maar voor het overige denk ik dat het hetzelfde is i.v.m. het CST).

Je komt binnen en je moet wachten, je kan je handen ondertussen ontsmetten.
Er komt een persoon naar je toe en vraagt naar je CST.
Hij scant het, indien OK wordt je een tafel toegewezen.

Je moet je masker opzetten telkens je de tafel verlaat.

PS: Het eten is daar nog steeds walgelijk.

:lol:

Pandareus 24 november 2021 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9823282)
ik ga vaak op restaurant en café.

Aangezien je zelf café uitbater bent is dat redelijk logisch. 8-)

Rudy 24 november 2021 09:38

Toch een tweetal keer per week op café, meestal op dezelfde plaatsen. Als we een citytrip doen, al eens een terras als het weer het toelaat.
Op restaurant. Ja, nogal dikwijls, een dagschotel, of een menu van de week zoiets. Regelmatig ook eens een goeie pizza of spaghetti gaan eten. Praktisch nooit uitgebreid met alles er op en er aan;

dalibor 24 november 2021 09:39

Citaat:

Ja. het zou belachelijk zijn dat bij het buiten gaan te doen.

Universalia 24 november 2021 09:58

In het Covid-wereldje waar wij met zijn allen in leven is dat bij mij gestopt dat restaurant & op café gaan.

Op café gaan was al véééél eerder gestopt maar kom ...

Vroeger dacht ik dikwijls, dat kan toch niet leuk zijn wat sommigen deden, hun bak bier naast hun stoel zetten thuis al TV-kijkende, zakje chips, popcorn ... je bent wel in je vertrouwde kader en mocht je in slaap vallen, geen haan die er om kraait.

:lol:

Pijnlijk detail wel voor de uitbaters van restaurants & cafés want die zullen een hoop volk missen in deze duistere tijden.

Herr Flick 24 november 2021 11:19

Citaat:

hoe doet gij dat met dat gewei, ? dat blijft altijd zo achter uw tanden haken.

Eduard Khil 24 november 2021 11:20

ik ga vrijdag nog eens goed op café want het zou kunnen dat het dan weer gedaan zal zijn voor een tijd, met dank aan de achterlijke anti-vaxxers

Rudy 24 november 2021 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9823391)
ik ga vrijdag nog eens goed op café want het zou kunnen dat het dan weer gedaan zal zijn voor een tijd, met dank aan de achterlijke anti-vaxxers

Wat gebeur ? Hangt er iets in de lucht ?

Pandareus 24 november 2021 11:33

Citaat:

De regering zou beter CST controle verplichten in alle winkels waar men voeding verkoopt. Dan zullen de Wappies snel aan een vaccinatiecentrum staan. Wir mussen sie ausradieren.

dalibor 24 november 2021 11:42

Citaat:

Het is ook zoiets diepgeworteld tegendraads om tegen de beperkingen te zijn én antivaxxer. Ik vind die maatregelen hinderlijk en te voorzichtig, maar met alle kanttekeningen die je daar bij kan maken is het vaccin net een manier om dat normale leven zonder beperkingen te faciliteren.

morte-vivante 24 november 2021 11:46

Citaat:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be