Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   zelftest anti-lichamen of anti-genen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261925)

araneus 24 november 2021 21:09

zelftest anti-lichamen of anti-genen

Ik kreeg onlangs voor mijn oudste zoon van 12 jaar een uitnodiging voor vaccinatie met Pfizer. Ik twijfel aan de voordelen van de vaccinatie van deze leeftijdscategorie en zou deze liever niet doen. Helaas is er echter een vaccinatiedrang. Zonder een geldig CST kan hij in de krokusvakantie niet gaan skieën.
Ik was van plan om mijn zoon een zelftest antilichamen COVID-19 te geven. Als deze test positief is zou ik hiermee naar de huisarts gaan om een officiële antilichamen test af te nemen waardoor hij een CST op basis van herstel zou bekomen.

Vorig jaar half april heb ik mezelf al getest met een dergelijke antilichamen test. Toen was die nog illegaal gemaakt door Maggy De Block, maar ondertussen zijn deze testen vrij te verkrijgen in de apotheek. Een korte zoektocht op het internet leverde mij enkele test op en met die kennis ging ik naar de lokale apotheek. Zij ontkennen echter dat deze testen bestaan!?Ik geef het niet snel op en begaf me naar een grotere apotheek waar ze mijn vraag in eerste instantie positief beantwoorden. Ik kreeg echter een antigen-test ipv een antilichaam test. Toen ik hier op wees vertelde de apotheker mij dat een antigenen en antilichamen exact hetzelfde zijn! Mijn repliek was, dat kan u toch niet menen! Haar antwoord was éénvoudig, “mijnheer ik ben wel een wetenschapper”. Dat zou dan best kunnen, maar ik ben wel een microbioloog en wat u zegt is gewoon fout!
Weerom, ga ik naar een volgende apotheek. Op hun website hebben ze de antilichamen test voorradig. Weer probeert men mij een antigentest aan te smeren. Uiteindelijk vas de Biosynex antilichamen test niet in voorraad. Het feit dat de website de test wel als voorradig aangeeft was letterlijk ‘niet hun probleem’.

Wat is hier verdorie aan de hand? Ik zoek een manier om de pseudo-wetenschappelijke apotheker van de apotheek aan de Carrefour in Zemst te laten schorsen. Zij geeft aan haar klanten volledig verkeerde informatie! Testen we dat niet voor ‘fake-news’? Ben ik nu gek aan het worden wanneer ik hier een ander plan achter zie?

Rudy 24 november 2021 21:21

Zorg dat je een CST hebt.
Blijf anders in je kot.

Walvader 24 november 2021 21:27

Waarom zou je meewerken aan een nutteloos pasjessysteem?

Reverberation 24 november 2021 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Walvader (Bericht 9823933)

Dit!

Mambo 24 november 2021 22:01

Ik kan enkel dit vinden.
Graag hoor ik hier meer over. Lijkt me belangrijk. Zou dat ook willen doen.

https://www.nhg.org/downloads/advies...mp-no-mobile=1

Vlad 24 november 2021 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Walvader (Bericht 9823933)

Het is niet nutteloos. Het helpt het virus verder verspreiden. :-D

Walvader 24 november 2021 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9823965)

tja, inderdaad, mss is dat wel de bedoeling van de tv-kwakzalvers, test, kassa, test, vaccins, vaccinopolis, vaccins, virus, virologie, macht, wetten, geld, macht, wetten, eeuwig aan de macht, .............

Vlad 24 november 2021 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Walvader (Bericht 9823972)
tja, inderdaad, mss is dat wel de bedoeling van de tv-kwakzalvers, test, kassa, test, vaccins, vaccinopolis, vaccins, virus, virologie, macht, wetten, geld, macht, wetten, eeuwig aan de macht, .............

Lol neen. Daar zit geen bewuste doelgerichtheid achter. Het is gewoon waanzin.

Walvader 24 november 2021 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9823975)

Wel dat weet ik nog niet. Elke groep heeft eigen opportuniteiten. Van Ranst zijn labo's zijn blij met testen, testen, testen.

gunter5148 24 november 2021 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9823975)

Het procedé is al zo vaak gebruikt dat het toepassen ervan geen toeval is.

It’s not by chance, it’s by design.

gunter5148 24 november 2021 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9823928)
Zorg dat je een CST hebt.
Blijf anders in je kot.

Neen, Rudy.

DAT stadium zijn we gepasseerd.

Walvader 24 november 2021 22:32

Ben ik verkeerd dat België van 16 miljard staatsschuld naar meer dan 50 miljard staatschuld is gegaan door deze cotna"crisis". Dus plotseling is massaal schulden maken GEEN probleem, maar werd er daarvoor elk jaar wel in de zorg bespaard. En vandaag in de Afspraak komt iemand pleiten om vooral de maatregelen te respecteren. Uiteraard met een emo-filmpje van het pesroneel, hoe spontaan.)Zo komen we er samen door. DUS: de politiek breekt al decennia de zorg af en NU moeten wij burgervrijheden afstaan en veel schulden op ons nemen. Vreemd hé.

Mambo 24 november 2021 22:33

Ik ben benieuwd naar de test. Ik zou het ook wel proberen.

Mambo 24 november 2021 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Walvader (Bericht 9823983)
Ben ik verkeerd dat België van 16 miljard staatsschuld naar meer dan 50 miljard staatschuld is gegaan door deze cotna"crisis". Dus plotseling is massaal schulden maken GEEN probleem, maar werd er daarvoor elk jaar wel in de zorg bespaard. En vandaag in de Afspraak komt iemand pleiten om vooral de maatregelen te respecteren. Uiteraard met een emo-filmpje van het pesroneel, hoe spontaan.)Zo komen we er samen door. DUS: de politiek breekt al decennia de zorg af en NU moeten wij burgervrijheden afstaan en veel schulden op ons nemen. Vreemd hé.

Een centje extra voor onze pensioenen ging niet.
Een paar miljard aan globalisten dan weer wel.

Vlad 24 november 2021 22:42

Citaat:

Je bent verkeerd. We hebben wel iets meer staatsschuld. Je hebt het vermoedelijk over het begrotingstekort, dat wat op één jaar bij de staatsschuld bijkomt dus.

Jan van den Berghe 24 november 2021 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door araneus (Bericht 9823922)
Ik kreeg onlangs voor mijn oudste zoon van 12 jaar een uitnodiging voor vaccinatie met Pfizer.

Is er een gevaar dat uw zoon een volkomen ongelukkig en mislukt leven tegemoet gaat door eens een skireis te missen?

betabyte 24 november 2021 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9824009)
Is er een gevaar dat uw zoon een volkomen ongelukkig en mislukt leven tegemoet gaat door eens een skireis te missen?

Het feit is dat dat niet hoeft, en dat er duidelijk gezwegen word in alle talen zelfs door apotheken...

Dus zijn zoon kan gerust meegaan als er niet blijkbaar systematisch die test word weggehouden.

En nee, ik ben er volledig mee akkoord van GEEN ENKELE TOEGEVING meer te willen doen. Laat staan op zo een manier. Het hellend vlak moet stoppen!

dewanand 25 november 2021 00:49

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

ja joh de Corona Fallout zal keihard zijn, nog twee lockdowns en nieuwe mutanten en er komt hier hongersnood oorlogen moorden

patrickve 25 november 2021 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9823965)

Inderdaad :-)

patrickve 25 november 2021 05:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9824009)

Dat zal daar waarschijnlijk wel toe bijdragen.
Want het zal voorgoed zijn he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be