![]() |
Het grote probleem vandaag: andere longziektes naast Covid.
Net nu op radio 1 een longarts die in feite maatregelen vraagt tegen alle andere longziektes zoals longontstekingen en RSV. Enerzijds is er Covid maar ze zien vooral een opstoot van alle andere longziektes die nu ook allemaal naar boven komen.
Door de maatregelen bleven die andere besmettelijke longziektes vorig jaar grotendeels uit maar komen nu terug, dubbel in kracht door uitgestelde besmettingen. In feite vraagt ze maatregelen om ook die andere ziektes te vermijden, en dan is de griep nog niet eens in het land. Dus in plaats van besmettingen los te laten in de zomer hebben ze die 2 keer opgeschoven naar het najaar, je vraagt je echt af waar die zitten met hun verstand. En maar klagen en klagen voor problemen die ze zelf veroorzaakt hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al is daar nog geen bewijs van, hoe dan ook kun je dergelijke aantallen niet aanhouden, daar is het lichaam niet op voorzien. |
Citaat:
|
Citaat:
Uit eigen observatie heb ik ook kunnen vaststellen, waar ik ook kwam, dat de aarde rondom mij plat was met als enige uitzondering de bergen. Maar eenmaal voorbij die bergen was de aarde weer plat net zoals de zee. Trouwens proefondervindelijk is bewezen dat elk voorwerp dat onderaan een bol geplaatst wordt onherroepelijk er af valt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ergo, bewijsmaterialen vernielen. |
Citaat:
Nu vrijdag gaan de poppetjes aan het dansen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be