![]() |
Sihame El Kaouakibi ziek tot in februari.
Gisteren in het nieuws, Sihame El Kaouakibi is ziek tot in februari.
Volgens de nieuwslezer krijgt ze nog maar 60% van haar loon. Niets is minder waar natuurlijk. Ze krijgt nog steeds haar volledig loon, alleen de onkostenvergoedingen zijn weggevallen. Welnu, ik heb veel gewerkt in het buitenland, wij kregen hiervoor een onkostenvergoeding (hotelkosten, GSM, kosten verplaatsing, een extra cent om eens op café te gaan, ...). Als we echter ziek vielen, stopte de onkostenvergoeding onmiddellijk. Na een bepaalde tijd (lag aan het statuut arbeider of bediende) kregen we nog 60% van ons loon. Voor veel mensen was dat nog geen 40% van hetgeen ze verdienden als ze werkten. De discussie die ik hier wil voeren is de volgende:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar kapsel heeft dan weer aan populariteit gewonnen want je ziet niets anders meer op TV en in bepaalde bladen. |
Ze kunnen toch moeilijk iets invoeren dat de echte zieken straft. Lijkt me logisch. Kakkebie gaat nog tot 2024 kunnen potverteren. Daarna is het sprookje uit.
|
Citaat:
Vlaams Parlement laat uitzoeken of er controlearts naar El Kaouakibi kan worden gestuurd :-o Ik denk dat er mensen zijn die best kunnen getuigen dat zij al vrij snel een controlearts over de vloer gekregen hebben bij ziekte ... |
Citaat:
Of we compassie moeten hebben is een andere zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moeten wij het zien als een deel van haar plan? |
Citaat:
Ze zijn daar te schoon voor zeggen we in Antwerpen. |
Moeten we haar geen krapke blauwe druiven brengen ?
|
Citaat:
Allee, zo ken ik haar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een 'aartsengel' aan het werk? Citaat:
|
Citaat:
2 ! |
Citaat:
Is dat zoooo moeilijk ??? :roll::roll::roll: |
Citaat:
Zij zijn uw bazen. |
Citaat:
Die hebben al veel ervaring met "eigenaardige" kandidaten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be