![]() |
Aan kinderen beginnen
Ik sta er altijd van versteld dat mensen in een periode als deze aan kinderen beginnen.
Ik zou toch altijd opteren voor een stabiele achtergrond alvorens dit te overwegen. Wat is uw mening? |
Puur natuurlijk gezien, ...
Bloemen, bomen planten die in stress gaan, gaan ook bloemen, om nageslacht te verzekeren. Uw menselijke logica, blijkt ineens misschien wel niet logisch te zijn. |
verkeerd forumonderdeel;
|
Bedoelt u dan omdat er virussen circuleren of omdat politici en pseudowetenschappers de gelegenheid gebruiken alles erger te maken om hun narcistisch zelf als redder op te stellen?
|
Citaat:
|
Ik heb kinderen, ook dochters, en die hebben nu ook kinderen, ook meisjes.
Had ik toen geweten hoe de maatschappij zou evolueren, dan waren er waarschijnlijk geen kinderen geweest. En neen, niet omwille van Corona. |
Je moet er goed gek voor zijn. Beslissen om een mens op de wereld te zetten is de meest egoïstische beslissing die er bestaat.
Maar ja kinderen maken is veel makkelijker dan geen kinderen maken. Wie even nadenkt maakt er geen. Velen moeten er even hun verstand voor op nul zetten. Maar t'ja de mens is een kuddedier en doet wat anderen hem voordoen. Is zelfde met trouwen .....moet je ook beetje dom voor zijn. Ik kan er ganse lijsten mee vullen met mensen die super gelukkig waren VOOR ze in een relatie stapten.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
In situaties van dood en totale miserie blijkt de levensdrang plots bijzonder sterk te worden, inclusief de zin in voortplanting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de velen te horen die mij benijden alvast niet. |
Citaat:
Ze rekenden erop dat die oorlog ééns zou eindigen En ze hadden gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier krijgen ze geld toegeworpen als de vrouw geworpen heeft. Is dat stabiel genoeg? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is daar altijd iets dat ze dwars zit:-o |
Citaat:
blijkt dat de overgrote meerderheid 'oude' vrijgezellen echt niet oud zijn. Wel vrij verstandig en realistisch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be