![]() |
Gaan de nieuwe maatregelen helpen? enquête
Ik zou graag eens weten hoe de leden van het forum erover denken.
Vandaar een enquête. Zij de maartregelen te zwak? of komt het in orde? |
Citaat:
Iedereen weet dat. Alleen de politiekers ontkennen zo lang mogelijk dat ze moeten maatregelen nemen. Ja, met een elfjesregering is het soms moeilijk. |
Citaat:
In Nederland lijken de cijfers te plafonneren en ik zou het straf vinden dat het zogezegd komt van de horeca die nu 7 dagen geleden maar tot 20 uur open is. De tijd tussen besmetting en pcr test is al bijna 7 dagen. |
Citaat:
Mijn keuze zit er alvast niet bij. |
Het had strenger gemoeten. Maar de cijfers zullen wel dalen. Iedereen weet nu terug dat Covid serieus te nemen is.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Gij gaat nooit naar een café zoveel is duidelijk:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zo lang er geen verplichte vaccinaties zijn, zal niets helpen. De besmettingsfeestjes doen er ook al geen goed aan. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 115308 |
Citaat:
Als ik de maatregelen overloop dan zie ik niet hoe die een impact kunnen hebben. De nachtwinkels bijvoorbeeld. Die moeten sluiten om 23 uur. Wat is daar nu de meerwaarde van. Daar zit je toch niet bijeen. De meeste restaurants zijn tegen 23 uur toch al dicht. De cafés. Tja, een zatte is niet besmettelijker dan een nuchtere. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat omzeggens iedereen vrijwillig is gevaccineerd interesseert de Vlaming niet. Zolang het niet verplicht is zal hij geen rust kennen. Niks mag en wat nog mag is verplicht;-) |
Citaat:
dood gaan we toch, hoor. |
Amateuristisch opgestelde enquête, om de gekende redenen. Ik stemde dus niet.
|
Citaat:
Anders blijven we bezig zoals een dikke vrouw die 'plots' 20 kilo kwijtspeelt met een crashdieet om dan binnen 3 a 4 maand al bleitende constateert dat ze weer even vet is. |
60% van de besmettingen vinden plaats binnen het huishouden. zolang mondmaskers, afstandhouden, zelfisolatie en quarantaine (elk gezinslid opsluiten in zijn eigen kamer) niet verplicht wordt in huishoudens, blijft het dweilen met de kraan open.
oh, en scholen minstens tot het eind van het jaar dicht |
Citaat:
|
Citaat:
Mengele was niet verantwoordelijk voor de Einsatzgruppen. Dat was Himmler en Heydrich. Ik ben veel te soft daarvoor : de forced vaxx politie mag en moet dwang gebruiken, maar inzet van vrachtwagens zonder uitlaat is me net één stapje te ver om anti-vaxxers te behandelen. Geweld vermijden zolang mogelijk, en anders proportioneel inzetten in functie van het doel. 8-) ![]() |
Citaat:
Thierry Baudet over uitsluiting en discriminatie: ''Waar gaat dit eindigen?'' :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be