![]() |
De theocratie zal de democratie overleven
En dat is een zeer geruststellende gedachte, wetende dat deze tirannie een zelfconsumerend systeem is wiens kop eraf gaat.
In plaats van een nieuw lijf te groeien, stellen we beter een nieuw hoofd aan. GOD |
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben wetten nodig die synchroon met onze gevallen natuur lopen om tot een veilige, ethische en vrije wereld te komen. |
Citaat:
|
Is er in de hemel geen democratie? Pfff, dan ga ik nog liever naar de hel.
|
Citaat:
Gezellig zuipen, meer moet dat niet zijn. |
Citaat:
Wanneer we onze godsgegeven rechten loslaten en mensen gehoorzamen, zal er altijd wel een alfadog ons steeds opnieuw in de vernietiging leiden. Daarom is Jezus de enige weg. |
Citaat:
|
Citaat:
Homoseksualiteit blijft gewoon een zonde, maar in plaats van deze te stenigen wordt dat via onderwijs benadert. Homofielen kunnen naar de kerk, maar kunnen niet trouwen -voor de kerk- omdat een bijbelgelover zulk huwelijk niet kan zegenen. Met de andere dimensie bedoel je de genadewet? Zolang de Heer niet teruggekomen is zullen de goddelozen ons dus vervolgen, pogen vermoorden en via vaccins in onze biologie pogen dringen om het antichrist/dajjal systeem verder uit te rollen. |
Citaat:
|
Er komt een nieuwe theocratie, die van mijn atoomtheorie, samen met de democratie.
|
Citaat:
Het is niet omdat Jezus een homofiel zou opnemen, Hij deze daarom niet zou genezen van zijn natuurlijke afwijking he. Homoseksualiteit is wellicht niet eens aangeboren maar wordt net masssaal gehypet door minions van de duivel/westerse politici. |
Citaat:
|
Jan VDB, ik had dit lang in mijn onderschrift staan dat de kern van het hele probleem schetst.
Feministen vielen ons patriarchaat aan en bereikten abortuswetten die eugenetica mogelijk maakten om tot den antichrist te komen. Ze verzwakten hun traditioneel patriarchaat en we zullen alzo naar ballingschap geflikkerd worden als we ons niet snel van die zondige wegen bekeren. Feminisme is de vrouw die het beest berijdt in de Openbaringen, het beest is de antichrist. https://m.youtube.com/watch?v=QxjqtCE5ER4 |
Je hebt fluiten in het donker, maar blijkbaar ook bidden in het donker.
|
Citaat:
Citaat:
:lol: Citaat:
|
Citaat:
En terecht omdat zij de Liefde is en niet de man. |
Citaat:
|
Citaat:
Eén of andere gemijterde die daar zijn beroep van heeft gemaakt? |
En ik die dacht dat het over Francken ging.:lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be