Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   tis feest in Sportpaleis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262004)

elsina 27 november 2021 22:50

tis feest in Sportpaleis

Citaat:

Sportpaleisconcerten Niels Destadsbader gaan door, ondanks verstrengingen voor vele sectoren: “Wij zijn geen danscafé”

Niels Destadsbader treedt dit weekend drie keer na elkaar op in een uitverkocht Sportpaleis, in Antwerpen. Dat kan zaterdag nog voor een staand publiek, omdat dit pas vanaf maandag verboden wordt. Een uitzondering die het Overlegcomité heeft gemaakt voor de evementensector. Dat dit nog kan terwijl de maatregelen voor andere sectoren en privéfeestjes al vanaf morgen ingaan, doet wenkbrauwen fronsen. De Sportpaleis Group benadrukt dat alles in de grootste veiligheid verloopt.
vr 26 nov
22:22

Terwijl privéfeesten en sportwedstrijden met publiek met onmiddellijke ingang verboden werden, krijgen de professionele organisatoren van evenementen met staand publiek van het Overlegcomité nog respijt tot maandag.

Enerzijds kwam dit als goed nieuws voor de 45.000 fans van Niels Destadsbader die kaartjes hadden gekocht voor de drie concerten, dit weekend in het Sportpaleis, want die mogen wel nog doorgaan: vrijdag en zondag voor een louter zittend publiek, maar zaterdag ook nog voor een staand publiek, met mondmasker.

De fans zijn maar al te blij dat ze de concerten kunnen bijwonen, zo was te zien in "Het journaal":
bron vrt

Maar owee als je met 2 man teveel aan tafel zit.
Vivaldi waakt !!!!

Rudy 27 november 2021 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 9827032)
bron vrt

Vivaldi waakt !!!!

Ik zie geen probleem.
Het heeft geen zin om fictieve problemen op te kloppen.

Jan van den Berghe 27 november 2021 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 9827032)
bron vrt

Vivaldi waakt !!!!

Enkel een CST... De kans dat er dus een pak gevaccineerden rondlopen die met corona besmet zijn.

Rudy 27 november 2021 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9827036)
Enkel een CST... De kans dat er dus een pak gevaccineerden rondlopen die met corona besmet zijn.

Juist. CST'rs doen alsof er niets aan de hand is.
Dat is ook de bedoeling.

Jan van den Berghe 27 november 2021 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9827035)
Ik zie geen probleem.
Het heeft geen zin om fictieve problemen op te kloppen.

Geen fictief probleem? Waarom de ene maatregel al invoeren, maar de andere niet?

Zucht 27 november 2021 23:04

Wat is erger. Corona of Niels Destadsbader ?

Jan van den Berghe 27 november 2021 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9827040)
Wat is erger. Corona of Niels Destadsbader ?

In het Sportpaleis treden ze nu in een duoconcert op!

Rudy 27 november 2021 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9827039)
Geen fictief probleem? Waarom de ene maatregel al invoeren, maar de andere niet?

Niks van. Het KB wordt niet overtreden.

De Prof 27 november 2021 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9827036)

Als je VDB volgt kan je gelijk hebben.

De johnsons vaccin vervallen na 2 maanden ( volgens hem) En wie is er hiermee gevaccineerd. Juist, de jeugd deze zomer. ;-)

Jan van den Berghe 27 november 2021 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9827044)
Niks van. Het KB wordt niet overtreden.

Dat is mijn vraag niet. Waarom wordt de ene maatregel nu al ingevoerd (bijvoorbeeld regels over bezoek thuis) en een andere niet (grote evenementen)?

Rudy 27 november 2021 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9827048)
Dat is mijn vraag niet. Waarom wordt de ene maatregel nu al ingevoerd (bijvoorbeeld regels over bezoek thuis) en een andere niet (grote evenementen)?

Stel je vragen aan wie bereid is te antwoorden, of wat of wie ik mij daarbij mag voorstellen.
Het interesseert mij geen bal als je op zo'n manier reageert.
Ik doe wat moet, en voor de rest wat kan.
Begrijp je het zo'n beetje beste Jan van den Berghe ?
En stop eens met te proberen antwoorden van anderen te eisen. Wie denk je wel dat je bent ?

Jan van den Berghe 27 november 2021 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9827053)
Stel je vragen aan wie bereid is te antwoorden, of wat of wie ik mij daarbij mag voorstellen.
En stop eens met te proberen antwoorden van anderen te eisen. Wie denk je wel dat je bent ?

Kijk eens, de openheid zelf spreekt tot ons. Als u er geen probleem in ziet, dan mag toch verondersteld worden dat u ook kan uitleggen waarom. Is het normaal dat je als overheid op dag A een beperking instelt voor het aantal bezoekers thuis, maar dat je op diezelfde dag A wel toelaat dat er een paar duizenden mensen in een evenementenhal samenkomen? Neen, dat is verre van logisch. Daarom de vraag aan u wat er wel logisch aan is. En blijkbaar is dat nu net iets teveel gevraagd...

Dadeemelee 27 november 2021 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9827053)

Pick gewoon iets uit wat hij zegt en vraag hem daar iets over.

De Jan debat techniek. ;-)

dalibor 28 november 2021 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9827048)

Welke regels over bezoek thuis?

Henri1 28 november 2021 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9827060)
Pick gewoon iets uit wat hij zegt en vraag hem daar iets over.

De Jan debat techniek. ;-)

Heb ik ook al meermaals ondervonden. En daarna wordier gehengeld waarom er geen antwoord komt op een overduidelijke stomme vraag.

Jan van den Berghe 28 november 2021 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9827061)
Welke regels over bezoek thuis?

Slechts uitgedrukt. Ik verwees naar de regels over private bijeenkomsten binnen.

Jan van den Berghe 28 november 2021 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9827062)
Heb ik ook al meermaals ondervonden. En daarna wordier gehengeld waarom er geen antwoord komt op een overduidelijke stomme vraag.

't Doet me eraan denken dat u nog een lange waslijst vragen onbeantwoord hebt gelaten. Die vele uitspraken en beweringen waar u nooit enige uitleg of onderbouw aan wist te geven.

Jan Janssen 28 november 2021 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 9827046)
Als je VDB volgt kan je gelijk hebben.

De johnsons vaccin vervallen na 2 maanden ( volgens hem) En wie is er hiermee gevaccineerd. Juist, de jeugd deze zomer. ;-)

De meeste jongeren hebben toch een dubbele Pfizer gehad hoor.

Dadeemelee 28 november 2021 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9827063)
Slechts uitgedrukt. Ik verwees naar de regels over private bijeenkomsten binnen.

Welke regels?

Jan van den Berghe 28 november 2021 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9827067)
Welke regels?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be