![]() |
Vivaldi scoort eindelijk een punt!
Citaat:
Voor wie dacht dat Vivaldi alleen maar kibbelt, de groenen halen de buit binnen. EN HOE! En de dweil? Die zag dat het goed was en gaf zijn zegen. |
't Is spijtig dat ik op draden en posts van sommige mede-forummers niet reageer, want anders had ik mijn dada nog eens kunnen herhalen:
de overheid heeft sedert de afschaffing van de mannelijke verplichte legerdienst, geen uitstaans meer met het geslacht van de mensen. De notie m/v/* moet niet alleen weg van de identiteitskaart, maar ook uit het bevolkingsregister. (geen bezwaar dat het wel genoteerd zou blijven voor de ouders of kandidaten die zulks graag meedelen aan de vrijwillig-celibatairs die graag kwispelen met water) |
Citaat:
Kijk, zo lang ze zich daar met bezig houden brengen ze het land tenminste niet in gevaar en ik weet dat ik een man ben daar heb ik geen pas voor nodig. |
Citaat:
|
IK schaam me niet om officieel een vrouw te worden genoemd.
Wie zijn de mannen die graag in hetzelfde hokje worden geduwd als omgebouwde vrouwen? |
Typisch particratisch tijdverdrijf. Zich bezighouden met zaken waar nooit iemand om gevraagd heeft.
|
Leutig, echt vrie Leutig. Waar men toch zijn kop over breekt. Precies of die vermelding op het Ik. is een zaak van wereldbelang. ????????????
|
Citaat:
Inderdaad. Over de zaken waar de mensen wél van wakker liggen doen de vivaldi-loosers niets anders dan kibbelen. Vooral de PS en de MR. De Croo houdt "zijn" regering samen met dweilen en toegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Portefeuille gevonden van iemand die verdwenen is ... er wordt gezocht naar Mischa De Preutere, een ... heu .... iemand die er tien jaar geleden zo uitzag ....
|
Citaat:
|
En dan wil je naar een land waar geslacht wel belangrijk is voor de lokale geplogenheden...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ambitie ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat sarcasme? |
Zoals een leraar Frans graag opmerkte,als hij merkte dat zijn brave leerlingetjes geen goesting meer hadden in zijn les ,(hijzelf overigens ook niet.)
"Er moet overeenkomst zijn naar geslacht en getal.......geslacht JA of NEEN......getal 2 of 0 " :rofl: Iedereen ,inclusief Kelteke ,weer aandachtig... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be