Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   wie is er anti-vaxxer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262103)

gunter5148 2 december 2021 17:12

wie is vaccinatie-verbieder

Wie is er voorstander van om anderen te verhinderen een vaccin te nemen.

Het gaat niet over "tegen vaccinatie zijn," maar anderen trachten te verhinderen of te verbieden een vaccin te nemen.

Men heeft niet-gevaccineerden en vax-verbieders op 1 hoop gegooid, om zo het verschil tusse pro-vaxxers en vax-forceurs te verdoezelen.

Helaas moeten we daardoor weer nieuwe woorden uitvinden om standpunten te verduidelijken.

patrickve 2 december 2021 17:14

Het is eigenlijk een verleidelijke gedachte om hen die anderen willen force-vaxxen, een vaccin te ontzeggen en een besmetting te lappen he :-)

gunter5148 2 december 2021 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9831350)
Het is eigenlijk een verleidelijke gedachte om hen die anderen willen force-vaxxen, een vaccin te ontzeggen en een besmetting te lappen he :-)

inderdaad, maar ja, daar is voor big pharma gene zak aan verdiend hé

patrickve 2 december 2021 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9831355)
Maar ja, daar is voor big pharma gene zak aan verdiend hé

Het heel grappige is dat dat eigenlijk is wat big pharma en zotte virologen hebben aangedaan: niet-beschermende vaccins aansmeren en hen dan wijsmaken dat ze zich met hun pasje konden gaan besmetten :-)

Jan van den Berghe 2 december 2021 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9831348)
Wie is er voorstander van om anderen te verhinderen een vaccin te nemen.

Deze vraagstelling spoort toch niet met de poll. En wat is trouwens een "antivaxer"? Is dat iemand die principieel sowieso tegen iedere vorm van vaccinatie is, want dat is uiteindelijk de definitie uit het woordenboek?

Jan Janssen 2 december 2021 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9831350)

Dat vaccin ontzeggen is zelfs niet nodig. Gewoon erbij lappen en zij moeten maar bidden dat bij hun het vaccin wel werkt.

gunter5148 2 december 2021 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9831360)
Deze vraagstelling spoort toch niet met de poll. En wat is trouwens een "antivaxer"? Is dat iemand die principieel sowieso tegen iedere vorm van vaccinatie is, want dat is uiteindelijk de definitie uit het woordenboek?

ik heb de titel aangepast.

De vraagstelling is duidelijk. het is het principe dat telt.

het is niet "tegen vaccinatie zijn," maar anderen trachten te verhinderen of te verbieden een vaccin te nemen.

Jan van den Berghe 2 december 2021 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9831366)

De vraagstelling is misschien duidelijk, maar niet het woord dat gebruikt wordt. Tegenwoordig wordt het woord "antivaxer" voor een heel ruime groep: voor mensen die zich niet laten inenten met een coronavaccin tot zelfs voor mensen die kritiek hebben op het coronabeleid.

Jan van den Berghe 2 december 2021 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9831366)

De vraagstelling is misschien duidelijk, maar niet het woord dat gebruikt wordt. Tegenwoordig wordt het woord "antivaxer" voor een heel ruime groep: voor mensen die zich niet laten inenten met een coronavaccin tot zelfs voor mensen die kritiek hebben op het coronabeleid.

gunter5148 2 december 2021 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9831370)

Dat is de fout van de vax-forceurs. Ze hebben niet-gevaccineerden en vax-verbieders op 1 hoop gegooid, om zo het verschil tusse pro-vaxxers en vax-forceurs te verdoezelen.

Eduard Khil 2 december 2021 17:36

Duitsland gaat als derde land in de EU de vaccinatie verplichten. Zeer goed. Anti-vaxxers (= alle idioten die weigeren zich te laten vaccineren) moeten uitgeroeid worden. Door ze te vaccineren, natuurlijk

Mambo 2 december 2021 17:51

Ik ben als anti vaxer tegen de meeste mensen pro vaxer.

Gewoon om te zien wanneer die doodgaat.

De chef van pfizer heeft zich ook nog niet gevaxt eh. En hij raad iedereen aan om het wel te doen.

Eduard Khil 2 december 2021 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9831390)
Ik ben als anti vaxers tegen de meeste mensen pro vaxer.

het valt dik tegen hé met uw voorspelling dat meer dan 50% ging doodvallen na de vaccinatie aan complicaties daarvan :lol:

:rofl:
:silly:

TheFourHorsemen 2 december 2021 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9831372)
Dat is de fout van de vax-forceurs. Ze hebben niet-gevaccineerden en vax-verbieders op 1 hoop gegooid, om zo het verschil tusse pro-vaxxers en vax-forceurs te verdoezelen.

Zelfs als gevaccineerde krijg ik soms de indruk dat ik volgens sommige forumleden tot de groep 'antivaxers' behoor.

patrickve 2 december 2021 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9831395)
het valt dik tegen hé met uw voorspelling dat meer dan 50% ging doodvallen na de vaccinatie aan complicaties daarvan :lol:

Alle hoop is nog niet verloren met een toekomstige variant he :-) Maar ik geef toe, 50% is wel heel ambitieus.

Mambo 2 december 2021 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9831465)
Alle hoop is nog niet verloren met een toekomstige variant he :-) Maar ik geef toe, 50% is wel heel ambitieus.

50% zal wel het minimum worden.

We zijn op weg. Tactisch uitputten.

betabyte 2 december 2021 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9831390)
Ik ben als anti vaxer tegen de meeste mensen pro vaxer.

De chef van pfizer heeft zich ook nog niet gevaxt eh. En hij raad iedereen aan om het wel te doen.

Heh, een beetje zoals Mark zuckerberg zijn kinderen FaceBook verbied.
Poison for thee but not for me :roll:

HOUZEE ! 2 december 2021 19:30

Ik heb mijn moeder afgeraden om de derde spuit te nemen, omdat ik graag heb dat ze nog een beetje blijft leven. Maar wat een ander doet, pff ... kan me echt niks schelen.

alpina 2 december 2021 20:11

Ik ben gevaccineerd en ik ben hier al meermaals in het anti-vaxxer hoekje gezet. Mensen in kotjes plaatsen is meestal het laatste redmiddel als logisch weerwerk niet meer mogelijk is. Voor mij hebben die hokjes geen enkele relevantie.

Universalia 2 december 2021 20:11

Het probleem vaxxer en anti-vaxxer(s) lijkt mij vrij éénvoudig.

Probeer uiteindelijk eens aan te tonen dat de spuitjes een heilzame werking hebben want als je de mensen al bijna 4 keer moet inspuiten met wat dan ook is er volgens mij (ik ben uiteraard géén viroloog) iets serieus mis.

Om het allemaal nog even wat 'leuker' te maken zie volgende:

Duitse mortuarium medewerkster is de leugen zat – Nederlands ondertiteld

Een medewerkster met aardig wat lef maar of dat bij haar werkgever(s) in goede oren gaat klinken?????

p.s.

Naast bovenstaande toch nog even dit ...

Een Pfizer document (.pdf)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be