![]() |
Er Komt Een Jumbo Op De Meir!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#Opening soon................. :BIG: :BIG:
![]() ![]() You can not imagine how HAPPY I am!!!!!!!!!! #thisisSOoooooooo Good!!!!!!!!! #SOOOOOOOOOOOOOHAPPY!!!!!!!!!!! :BIG: :BIG: (Seriously, mss blijf ik wel een tijdje langer in Belgie) :BIG: ;-);-);-) xD! #Life's good :BIG: |
#jumbooooooooooooooo!
|
Goedkoop inslaan!
|
#yes!!!!
|
(alhoewel... zo goedkoop zijn ze niet, maar er is andere keus/#iseensietsanders xD) :BIG:
|
En vooral: ik moet amper 3min stappen... en ik ben er al!!!!!!) Hehehehehe xD!
|
Antwerpen krijgt primeur: Jumbo opent eerste kleine stadswinkel in ons land
Een kleine jumbo, is dat een moeilijke manier om "normale grootte" te zeggen ? |
at is dat met u en al die marginale handelszaken, Bem?
|
Goed voor wie dat wil, maar ik vind het soms wel triest.
Onlangs in Nederland, gezellig stadje, maar de ene na de andere winkel die leegstaat. Al wat erbij komt zijn dan van die veel brol voor weinig geld zaken, of nachtwinkels. |
Nu dacht ik toch eventjes aan Boeing. 8O
|
Citaat:
|
Wat is Jumbo? En waarom is dat goed nieuws?
Edit: Even opgezocht. Een supermarkt dus. Ik ga liefst bij Delhaize. Ik vind dat een gezellige winkel en de groenten en fruit zijn er van hoge kwaliteit en het personeel is vriendelijk. De layout van de winkel is bovendien duidelijk en ze hebben een grote selectie aan wijnen gesorteerd per streek. Geen idee waarom ik Jumbo tof zou moeten vinden. |
Citaat:
Het type mensen die blij zijn als er een Action of een Primark in hun buurt opent. |
Citaat:
Ene in Berchem laat zelfs slecht wordend fruit liggen en ik vind dat er teveel mensen werken die vaak in de weg lopen. Wij hebben die supermarkten meegekregen van thuis, dat is een slechte manier van consumeren en leven. |
Citaat:
|
Geachte heren
De spelling "Meir" poogt de volksuitspraak weer te geven en is dus als gewestelijk te beschouwen. De spelling, die op het Algemeen Nederlands aansluit, luidt echter "Meer". Hoogachtend |
Die Jumbo komt trouwens helemaal niet op de Meir.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel mensen denken ten onrechte dat daar de Meir al begint, maar voor de Meir moet je eerst nog de Leysstraat door. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be