Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Raoul Hedebouw nieuwe voorzitter PVDA/PTB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262161)

reservespeler 5 december 2021 16:24

Raoul Hedebouw nieuwe voorzitter PVDA/PTB

Raoul Hedebouw met 94,1 procent van de stemmen officieel verkozen tot voorzitter van PVDA/PTB.

Ik wens hem alvast veel succes met z'n zware taak (ik wens hem uiteraard geen succes met z'n partij).

Tijdens de slotzitting van het vijfjaar?*lijkse statutaire congres heeft PVDA/PTB de enige kandidaat, Raoul Hedebouw, officeel verkozen tot nieuwe voorzitter van de uiterst linkse partij. Hij kreeg 94,1 procent stemmen voor.

Kamerfractieleider van PVDA-PTB Raoul Hedebouw was de enige kandidaat om het voorzitterschap van Peter Mertens over te nemen. Mertens stopt eind dit jaar als voorzitter van de uiterst linkse PVDA. Tijdens de stemming vandaag kreeg Hedebouw 94,1 procent stemmen voor.

Henri1 5 december 2021 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9833856)
Raoul Hedebouw met 94,1 procent van de stemmen officieel verkozen tot voorzitter van PVDA/PTB.

Ik wens hem alvast veel succes met z'n zware taak (ik wens hem uiteraard geen succes met z'n partij).

Tijdens de slotzitting van het vijfjaar?*lijkse statutaire congres heeft PVDA/PTB de enige kandidaat, Raoul Hedebouw, officeel verkozen tot nieuwe voorzitter van de uiterst linkse partij. Hij kreeg 94,1 procent stemmen voor.

Kamerfractieleider van PVDA-PTB Raoul Hedebouw was de enige kandidaat om het voorzitterschap van Peter Mertens over te nemen. Mertens stopt eind dit jaar als voorzitter van de uiterst linkse PVDA. Tijdens de stemming vandaag kreeg Hedebouw 94,1 procent stemmen voor.

Dat de andere partijen hun bretellen maar aandoen dan.

reservespeler 5 december 2021 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9833881)
Dat de andere partijen hun bretellen maar aandoen dan.

Waarom?

De schoofzak 5 december 2021 17:15

De man die de hele tijd kan praten, even goed in het Frans als in het Vlaams, zonder eigenlijk iets te zeggen.

Jan van den Berghe 5 december 2021 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9833899)
De man die de hele tijd kan praten, even goed in het Frans als in het Vlaams, zonder eigenlijk iets te zeggen.

Als man die politiek rechts staat, moet ik u toch tegenspreken. Hedebouw weet de zaken soms heel beeldend te zeggen maar daarom niet minder waar.

Jan van den Berghe 5 december 2021 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9833899)

Als man die politiek rechts staat, moet ik u toch tegenspreken. Hedebouw weet de zaken soms heel beeldend te zeggen maar daarom niet minder waar.

edwinp 6 december 2021 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9834166)

inderdaad, heeft ook een 'aimabel' charisma net zoals Tom van Grieken

reservespeler 6 december 2021 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9834368)
inderdaad, heeft ook een 'aimabel' charisma net zoals Tom van Grieken

We zullen zien hoe hij het doet.
Ik had eigenlijk liever zo'n type gehad zoals Joachim Coens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be