![]() |
Voorzitter communisten draagt Aramani bril.Luister naar mijn woorden maar kijk niet .
"De nieuwe voorzitter van PVDA heeft een Armani bril.
Nooit eerder was de hoop voor het kapitalisme zo groot!" https://twitter.com/wduyck/status/14...7Ctwgr%5Etweet Tja wat is er mis met een ziekenfonds bril? Alle arbeiders zijn gelijk ,maar sommigen zijn blijkbaar meer gelijk.:roll: Typisch voorbeeld van luister naar mijn woorden,maar kijk niet naar mijn daden. Typisch voor een Belgicist die tweetalige meetings in Vlaanderen organiseert,maar enkel Franstalige meetings in Wallonië. Hedebouw bazuint bij elk gesprek rond dat hij ook maar het loon van een arbeider trekt maar hij draagt wel een Armani -bril. De ziekenfonds brillen waren waarschijnlijk uitverkocht.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ook Daniël Ortega de top man van de Sandinisten in Nicaragua gaat geregeld in New York shoppen met zijn dame en dan niet in de Walmart of de 7eleven. Officieel trekken die mannen ook allemaal maar een "werkmanspree", maar over hun "onkostenvergoeding" zwijgen zij discreet. |
Citaat:
Ook Valentino, Gucci, Armani, enz.... Niets elitair aan. Als je nu zou afkomen met een "Cartier", dan was het andere koek. Zo te zien weet je niet echt veel van mode en de prijzen. PS: Kunt u me ook uitleggen wat een ARAMANI BRIL is ? |
Citaat:
|
Voor 100 euro heb je een armani montuur. Tis niet dat ik veel moet hebben van de communisten, maar dat is wel heel veel spijkers op laag water zoeken.
|
Hij zou beter een Amada bril dragen.
|
Citaat:
|
Het blijkt dat het een bril van de Action is:
![]() Prijs: 0.95,- €. |
Citaat:
Kortom, spijkers op laag water. |
Made in China. ????
|
Citaat:
https://fashion.allwomenstalk.com/hi...made-in-china/ |
Citaat:
|
Elke reden en elke poging om ne communist ne kloot af te trekken is goed, ook al is het een slechte poging.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mag zeggen van de communisten wat je wil. Maar Hedebouw heeft wel klrn aan zijn lijf denk ik.
Heeft al eens een mes in zijn lijf gekregen tijdens een toespraak en er niets van gemerkt. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Want echte tegenargumenten hebben die mannen al lang niet meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be