![]() |
Het elektrisch rommelte.......
Het elektrisch rommeltje wat er nu op de markt komt maakt op termijn een einde aan de oldtimer groei.
De laatste generatie benzine en dieselwagens, die nu nog in gebruik zijn, daaruit zullen ook de laatste oldtimers uit voortkomen. Geen mens die van het elektrisch rommeltje iets tot een oldtimer zal laten worden. Pas op 30 jaar wordt je auto oldtimer maar het is wel de bedoeling dat deze dan nog perfect de baan op kan. In 30 jaar, hoeveel nieuwe batterijen gaat zo een elektrisch geval verbruiken en gezien de zeer dure prijs van die batterijen kan ik me niet voorstellen dat er iemand, en al helemaal geen Oldtimer museum, daar zo veel extra geld in zal pompen om die gedrochten rijende te houden. (Weeral met dank aan de groenganzers) Dus, wie nog een goede diesel of benzine heeft. Houd hem, rijd er mee en wees er zuinig op en dank hem niet af. Wanneer hij 30 jaar na zijn eerste ingebruikstelling nog mooi en bruikbaar is heb je een begeerde oldtimer, een van de laatste. https://www.google.com/search?q=Oldt...&bih=927&dpr=1 |
Snik snik
https://www.google.com/search?q=Auto...nt=firefox-b-d Ook autokerkhoven voor nieuwe wagens. Citaat:
![]() |
zal er in 2050 nog benzine zijn om in oldtimers te gieten ??
|
Citaat:
Porsche had daar al voorspellingen over gemaakt. Zelfs een eerste e-fuel fabriek in Chili, ttz pilootfabriek: https://newsroom.porsche.com/en/2021...ile-25683.html Nog een informatieve link dat ook de oldies daarop kunnen rijden: https://www.nu.nl/auto/6167610/verdw...raatbeeld.html |
Citaat:
In Rusland waren er genoeg die rond reden met hun Volga op kerosine gepikt op een of ander vliegveld. Waar een wil is is een weg, weet je? Perslucht maak je elektrisch. Steek ze in enkele gasflessen op 200 bar en 't zal wel lukken. Vroeger reden er trams en treinen op perslucht. |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be