![]() |
mijn troeteltjes!
mijn #XL-teddy~
![]() & mijn #krokodil! ![]() teehee! aren't they cute.......? wihihihihi xD :BIG: :BIG: |
(de krokodil oogt wat klein maar is eigenlijk best groot.....)
#wacht........... |
..... zo zien jullie hem beter~
![]() :-):-):-):-):-) |
(ik zal ze wel regelmatig moeten 'stofzuigen') :?
|
Je bent uw varkentje vergeten, dat zal nu heel treurig zijn.
|
Citaat:
Behalve krokodillen. |
Als ge dille op een croque monsieur strooit, hebt ge dan een Croque au dille?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Geachte heren
De prikdwangleden slaan de bal voor de zoveelste maal volledig mis. Het afgebeelde vuistvuurwapen is geen handroer ofte "pistool" (uit het Boheems "pišt'al") maar wel een "zesschieter" (ofte "revolver"). Kenmerkend aan deze zesschieters is de aanwezige wentelaar waar de schietlading in dient gestopt te worden. Met schietende groeten |
Citaat:
Ook een Teddybeer van ongeveer 1,50m groot, 3 Sharpei-honden op ware grootte, een giraf van 3 meter enz. De rest waren kleinere knuffeldieren. Ik was het beu dat ze hier op de zolder bleven staan en ik heb ze dus aan de kleinkinderen gegeven. De zolder is nu leeg ! :-D |
Citaat:
|
Wat is uw lievelingsdier Bem? Dat ik u iets handgemaakt fix ;)
Cheapskate en veel beter dan massa geproduceerden brol |
Citaat:
Het zogenaamd lid "Edewaard Hil", woonachtig te Bavikhove, spreekt in het overgrote deel zijner berichtgeving zijn belachelijke haat tegenover lieden die geen kroonprik wensen. Hij (?) heeft meermaals opgeroepen tot ziekelijk gestoorde handelingen (zelfs moord!!!) jegens hen. Welnu, er is nu bewijs waar hij (?) iemand die voor de kroonprik bedankt ... bedankt. Zou dit geheel eigenaardig antwoord te wijten aan zijn alom gekend stevig drankgebruik of benut hij zijn lidmaatschap (bijna) uitsluitend om te narren? Hoogachtend |
Citaat:
:crazyeye: |
-> nieuwe troeteltjes (ditmaal v bij ikea!)! :-P
![]() ![]() ook een slang hihi :-):-) ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be