![]() |
't Is weer Kerstfilmtijd!!!!
Elke avond nen dweil van ne film op tv.
Er ligt altijd sneeuw, op de juiste momenten sneeuwt het ook daadwerkelijk, het regent er nooit, heel het dorp komt altijd op de juiste moment op't straat zodat de gezelligheid er effenaf neffenaf loopt, alle huizen zijn op en top versierd, cadeautjes alom, halfweg dreigt er een haar in de boter te komen maar op't einde komt alles goed. Geef me dezelfde film maar dan zonder het kerstgebeuren en ik zit na twee minuten al op mijn nagels te bijten (desnoods die van mijn tenen) maar maak er ne kerstfilm van en (vraag me niet waarom) ik kruip onder een dekentje en kijk de hele zooi uit. En ik schaam me er zelfs niet voor! (ten bewijze deze draad) Wat jullie? Nog van die guilty-pleasures-kerstfilm-gapers hier? |
Citaat:
Ik weet ook niet waarom. Met ouderdom heeft het alvast niets te maken, want ik ze al mijn hele leven graag. |
Zwijg me er van. Die van ons zit daar nu ook alle dagen naar te gapen. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die hard vond ik altijd wel een goeie kerstfilm.
Maar deze is ook een goeie El Camino Christmas https://www.youtube.com/watch?v=8h5tAhXwma8 |
Citaat:
|
Enige goede kerstfilm: "Bad Santa", over een rokende, zuipende en stelende kerstman. Werd gezien als heiligschennis in Amerika.
|
![]() En "A Christmas Carol" mogen zeker niet vergeten worden. Het Ebenezer Scrooge jasje staat mij anders ook best goed soms. :lol: Of met Mickey!! ![]() |
Citaat:
niets zo goed als een slechte horror film. |
Citaat:
|
Ah, Sound of Music, geen idee hoe men er ooit in geslaagd is om kerstmis te verbinden met de nazi's
|
|
Citaat:
ik heb mij kapot gelachen bij Deep Rising... Bij Cabine in the woods had ik iets van cool , een dudes in the wood film waarin een of andere slasher wat mensen in stukken gaat hakken , ... blijkt heel die plot compleet te draaien ook wel vermakelijk moet ik zeggen. (Dudes in the wood film ) is een genre van films in de trant van een paar gasten gaan hiken in het bos, en worden dan afgeslacht (uitgevonden door mijzelf) (Deliverance, Southern Comfort, etc... ) Prey net als Ritual is er zo ook eentje op Netflix te bewonderen . |
Citaat:
|
Vroeger speelde men elk jaar op de brt een filmpje over een sneeuwman of zoiets. Lang geleden, toen de dieren nog spraken en mij knieën niet kraakten. Dit zou het filmpje kunnen zijn denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be