![]() |
Forza Flandria tegen Forza Belgica de inzet van 2024
Corona heeft geen rust gebracht voor onze politici.
Door hun catastrofaal geklungel is de kloof nog verdiept. De bevolking is woest en ten einde raad. De roep om verandering en beter bestuur klinkt steeds luider. Met als resultaat dat we bij de verkiezing van 2024 het ultieme gevecht tussen de Forza Flandria (N-VA en VB) en Forza Belgica (Vivaldi en PVDA) zullen zien. De bevolking zal moeten kiezen tussen "tous ensemble " de dieperik in en verdere verfransing met Forza Belgica of een nieuwe hoopvolle toekomst in een onafhankelijk Vlaanderen met de Forza Flandria. De keuze zal vlug gemaakt zijn . |
NVA en VB. Onmogelijk.
Ik denk dat nog eerder de sossen met het belang in zee zouden gaan dan de NVA. |
Citaat:
Na tientallen miljarden die onze overheid heeft weggegooid ter compensatie van de belachelijke COVID-maatregelen, lijkt het me alleszins niet verstandig om een economisch linkse partij als het VB mee te laten regeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kennen hun geschiedenis. |
Citaat:
|
Citaat:
Benieuwd naar de nieuwe opiniepeilingen van eindejaar 45 procent optel N-VA VBL is voldoende De hoogste peiling was deze net na de vorming van vivaldi Toen stond de optelsom op 51 procent Ik vermoed dat opnieuw de peilingen een stuk boven de 45 zal zitten En er komen zware dossiers aan voor vivaldi |
Citaat:
|
Citaat:
Een marakkeske doen in het Vlaamse parlement Zonder regering met een parlementaire meerderheid doordrukken |
Citaat:
|
Citaat:
Zónder regering een voorstel indienen tot stemming in het parlement Bijvoorbeeld Vlaamse onafhankelijkheid in 2024 laten stemmen dit actief wordt in 2027 Al die miljarden die dan in Vlaanderen blijft Ze gaan drummen om met N-VA een Vlaamse regering te vormen Elk met zijn verlanglijstje En het federale moet dan maar 700 dagen regering proberen te vormen De lamp zal in Vlaanderen branden en het licht zal uitgaan in ..... |
Citaat:
|
Zucht??????
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be