Herr Flick |
16 december 2004 16:19 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
onder het mom van het bestrijden van iets, andere wetten overtreden.... ?? rare manier van doen he..
Ik denk dat het de hacker er vooral om te doen is om de kick van het hacken en vernielen....
vergelijk het met ruiten gaan inslaan van een politieke tegenstander. Welk ook je motief is, het is en blijft vandalisme.
|
Zo is het ! al die idealisten en losgeslagen hobyisten die zich bezig houden met wormen en van die vooze spam, moest ik er het geld en den tijd voor hebben, ik deed ze allemaal een proces aan. ofwel ontwierp ik een worm die de reclamefirma in kwestie zijn complete computerpark onherstelbaar in de vernieling laat lopen !
Elken dag van die idioote mails dat ge 10 miljoen erft van uwe overleden president in Negeria die overal familie blijkt te hebben, denken die debiele negerianen nu werkelijk dat wij zo stom zijn. ! Ik heb ondertussen al geërfd van 25 presidenten maar nog nooit nen bal gezien ;-)
Het kost mij wel elken dag pakken tijd en dus geld om users te waarschuwen daar niet op te antwoorden, (ja ze zijn echt zo stom ! )
En als ik penisenlargement pillen vandoen heb, zal ik die zelf wel gaan kopen of raad vragen aan mijn doktoor, ik snap niet dat mensen in zo'n doorzichtige valkuilen in kunnen trappen. En toch moeten er idiooten zijn die die spullen kopen, want anders zouden die firma's nie overleven. Elke firma die mij direct mail stuurt, verkoopt per definitie niks meer aan mij.
|