![]() |
PatrickVE beroemd
Patrick, misschien word je wel uitgenodigd op TV om tegenwerk te bieden;
https://pnws.be/als-de-samenleving-v...lf-verdwijnen/ |
top!
|
Haha, heerlijk. :-D
Ik was bijna vergeten hoe zot ze eigenlijk geworden zijn: Citaat:
|
Citaat:
Afgoderij ? |
Citaat:
Critici die dan stellen dat het virus niét zal verdwijnen, worden niet aan bod gelaten. Enkel op fora, zoals forum.politics.be, klinken tegendraadse stemmen. Een van hen is ‘patrickve’. Hij plaatst onmiddellijk grote vraagtekens bij de uitlatingen van de vaccinoloog. |
Schitterend !
Mythomaan Van Damme : Citaat:
|
Citaat:
Hij zal wel in zen nopjes zijn nu. Bahahaha |
Citaat:
Het wordt tijd dat Patrick Van Erk... AHUM ... dat PatrickVE eens opstaat en in de politiek gaat. Tijd dat hij zijn expertise aan de realiteit toetst! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raar: "Enkel op forum.politics.be klinken tegendraadse stemmen". Dit forum is dus uniek. Of versta ik niet goed Vlams. |
Citaat:
En ik denk dat er op sociale media ook behoorlijk wat alternatieve stemmen de ronde gaan. En alternatief kan daar heel breed gaan natuurlijk: het "wappie-gehalte" op bepaalde media is zeer groot. Kijk maar naar de facebook referenties die onze vriend Mambo hier dagelijks post. |
Citaat:
Het alsof dit de eerste aflevering is in een lange reeks, waarbij Thiery Debels overmoedige uitspraken van TV-kwakzalvers uit de oude doos zal oprakelen. En waarbij we gaandeweg meer details zullen krijgen over die mysterieuze patrickve. |
Citaat:
Als je de klojos van de nv overheid mores wilt leren, doe je dat niet door een join the club, maar door gewoon verder hun leugens en terreur in de schijnwerpers te plaatsen. De rest, volgt vanzelf wel. De "politiek" moet weggejaagd worden. Zodanig hun imago geruineerd, dat ze zich niet meer durven tonen. |
Citaat:
|
Citaat:
zijn uitspraken zijn weinig onderbouwd. Inderdaad niet meer dan wat facebook perikelen, waar ik trouwens weinig aandacht aan besteed. Eerder getrol en forumvervuiling. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Patrick als voorzitter van het tribunaal.:-) |
In plaats van de Wachttoren, de lantaarnpost. :rofl:
![]() |
Binnenkort een Pano reportage undercover op be.politics. Wie is patricve echt ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be