![]() |
‘Jojo’ Jan wil weer versoepelen.
Mensenlief toch. En dat is onze Minister President. Daartegen is De Croo een rots in de branding.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211209_96863634 Citaat:
|
Hij zal de coronabarometer geraadpleegd hebben zeker :lol:
|
Citaat:
|
Janneke Hesp ( voor de niet vrienden ) verdient een bed bij de Broeders Alexianen.
|
Misschien speelt zijn geweten op bij zoveel fascisme?
|
Is Bart De Wever kwaad dat Studio 100 Sinterklaas niet mocht intreden in Antwerpen en wil hij een CocaCola Coke Zéro kerstman naar 't Stad halen ?
Was de roddel van L.I. van Het Laatste Nieuws niet dat tijdens J.J. het overlegcomité bijeenriep om evenementen af te schaffen zodat Studio 100 in 't Sportpaleis niet afgelast diende te worden, een beslissing die de burgemeester niet wou nemen maar in de schoenen van federale schoof ? Wie kan het gespin nog volgen ? |
De 22e pas, eens zien welke facist kerst en nieuwjaar nog eens durft verkloten :-)
|
Citaat:
1. Is Jojo Jan op de dool Of is 2. Bart van Antwerpen op de dool? Ik denk 2. En Jojo Jan maar spartelen aan de touwtjes van Bart. |
Hmmm....
Zit er een methode achter de gekkigheid? |
Citaat:
De Waalse achternaam van de Brasschaatse burgervader verwijst niet naar varkensvlees. Het is een verminkte spelling van "Jean Bon" en komt in betekenis volledig overeen met de Nederlandstalige achternaam "Goetjans". Hoogachtend |
Citaat:
Rots in de branding? Eerder een stuk zwerfhout in een stormachtige oceaan! |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat die zijnen hond zelf niet naar hem wil luisteren. |
Citaat:
|
Jullie hebben het geluk van ongeveer 6 a 7 regeringen met beleidstructuren (of wat daar moet voor doorgaan) te hebben.
Dan kan je al wat flip-floppen he? Het houdt de mensen bezig en bewijst dat die 'bovenaan' echt werken! :lol: :thumbsup: :-( Hier bij ons zijn ze eentonig consequent met hun politieke zero-tolerance houding qua maatregelen. We hebben geen lokale nieuwe gevallen sinds meer dan een maand en wekelijks slechts een paar inkomende besmette reizigers die direct afgezonderd worden, terwijl de andere aangelanden ook van een zelf betaalde heerlijke quarantaine hotel-gevangenis kunnen genieten voor de drie volgende weken. Wij beperken onze reizen wel tot de eigen eilandengroep en het stukje mainland Kowloon terwijl jullie veel verder mogen reizen. Heerlijk toch? 8-) Suggestie: geen verplichting (tot nu toe.) ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn naam is Jambon, vertaald is dit ham ofte hesp. Daarmee bedoel ik niet dat hij een varken is, Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest, Met vriendelijke groet. |
Citaat:
Mocht ik niet over cijfers beschikken die ik van openbare bronnen haal, zou ik ook niet weten dat er corona rond gaat ; zelfs niet mochten mensen rondom mij corona hebben maar hen gezegd wordt dat het iets anders is. |
Citaat:
|
Citaat:
Vergeleken met Jojo sterke Jan is hij een échte leiijder |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be