![]() |
Is het de taak van de overheid een steriele leefomgeving te creëren
Indien ja; doet de overheid dan met de "maatregelen" die ze neemt, een goede job om ervoor te zorgen dat onze leefomgeving zo steriel mogelijk is, uiteraard met de bedoeling om ervoor te zorgen dat niemand nog ziek wordt.
Bovendien, wetende dat dit virus er maar 1 van de (10/100/1.000/10.000/...) is, is het zinvol steriliteit na te streven voor 1 virus? Op welke manier zou U er voor zorgen dat Uw en ieders leefomgeving ECHT steriel is. Indien nee; Wat is het nadeel van een steriele leefomgeving, en op welke manier maken we dat aan de overheid duidelijk. |
Steriliseren van politiekers vind ik een uitstekend idee!! :thumbsup:
|
Citaat:
Zij hebben ons geterroriseerd in een beleid en later de burger aansprakelijk gesteld voor verspreidingen. Ik heb voorbeelden gegeven hoe de overheid zelf superverspreidingen organiseerde en door dat aan te kaarten een gasboete voorkomen. Als zij potentieel besmette zielen met tram, trein, te voet, bus e.d. meer laat samenkomen op 1 punt, moet zij zorgen dat die mensen niet in een omgeving komen waar ze andere gezonde mensen kunnen besmetten. Organiseer je zoiets in Centraal Station, dan ben je de motor van de pandemie. |
Steriliseren met waterstofbommen werkt vrij goed.
|
Citaat:
Iedereen perfect proper. En nooit meer ziek of besmet. De "maatregelen" mogen eindigen, Mr. Von Ranzig. Onze "resident-celebrity" heeft de oplossing gevonden. :twisted: |
De overheid moet alles voor mij doen zodat ik kinds en creatief kan blijven want creativiteit is het hoogste goed in onze samenleving.
|
Citaat:
Een lege IC-gang is het hoogste goed in onze samenleving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In een steriele omgeving is geen leven mogelijk. |
Citaat:
Je kan geen superverspreidingen organiseren en dan 250 pogen te rippen waar totaal geen gevaar voor verspreiding was. Dat kan niet. Dat is om als de Hulk uw tshirt kapot van te scheuren terwijl ge groen van woede uitslaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be