Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   19 december 3de Mars voor Vrijheid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262278)

Vlad 10 december 2021 10:52

19 december 3de Mars voor Vrijheid

Citaat:

Nieuwe manifestatie tegen coronamaatregelen op 19 december

De beweging "Belgium United for Freedom" wil een nieuwe betoging tegen de coronamaatregelen organiseren. De "Mars voor Vrijheid - Acte 3" is voorzien voor zondag 19 december om 13.00 uur, tussen Brussel-Noord en het Jubelpark.

De organisatoren hebben een aanvraag ingediend, maar hebben nog geen officiële goedkeuring gekregen. Die zou begin volgende week volgen. Ze hebben maandag ook een vergadering met de politie en de Brusselse burgemeester Philippe Close.

Bij de vorige editie van de reeks manifestaties, die om de twee weken zou moeten plaatsvinden, waren er incidenten veroorzaakt door een kleine groep relschoppers. Vier manifestanten en twee politieagenten raakten gewond.

"Voor de volgende editie zijn 80 tot 100 stewards voorzien om de veiligheid beter te verzekeren en om onruststokers af te schrikken", aldus Simonjan Sarkis, die de oproep tot manifestatie lanceerde. "We willen meer samenwerken met de autoriteiten. Deze keer zullen stewards een wit hesje dragen. Het idee is ook dat ze de pers mee beschermen, maar dat moet nog verder gedefinieerd worden."

Bedoeling is om te manifesteren tegen de mondmaskerplicht voor kinderen, de coronapas en de verplichte vaccinatie. "Maar we zijn niet tegen de vaccinatie", aldus Sarkis nog. (Belga) Bron.
Vorige week was ik er niet bij maar nu ga ik toch terug proberen.

Vlad 18 december 2021 06:47

up

De schoofzak 18 december 2021 07:17

Verkeerde titel.
Moet zijn: de mars naar de ziekte. De mars, wars van de solidariteit.

Vlad 18 december 2021 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9845468)
Verkeerde titel.

Solidariteit. Uit de mond van een babyboomer met een halve loopbaan en een dubbel pensioen die angst heeft voor de dood en de hele samenleving daarom blijvend op slot wil en de totale verarming propageert ... :rofl:

patrickve 18 december 2021 08:28

Citaat:

Verkeerde titel.

Mars naar de ziekte is een goeie zaak, he.

En zoals Vlad al zegde, "solidariteit" voor het kleine kliekje zwaar zieke gepensioneerden die willen dat gans de maatschappij zich schikt naar hun al dan niet ingebeelde voordeeltjes, amaai.

Vlad 18 december 2021 17:32

Weet er iemand of die nog doorgaat ik vind er nergens iets van terug ?

reservespeler 18 december 2021 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9845971)

Ik hoop van niet, dat kinderlijk gedoe mag stoppen.

Boduo 18 december 2021 17:38

Citaat:

ik vind er ook nergens iets van terug.
tant pis.

Vlad 18 december 2021 17:40

Ik moet er toch zijn voor een boek dus zie het wel. Het zal zeker geen 50.000 man zijn vermoed ik.

Den Duisteren Duikboot 18 december 2021 17:46

Citaat:

Gaat kennelijk uit van 'Belgium United For Freedom'. Volgens hun Facebookpagina begint de hele zooi om 13u00 aan het station van Brussel-Noord. :-)

Dat je dat zelf niet weet. :scramble:

Vlad 18 december 2021 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9845980)
Gaat kennelijk uit van 'Belgium United For Freedom'. Volgens hun Facebookpagina begint de hele zooi om 13u00 aan het station van Brussel-Noord. :-)

Ik was een kijkje gaan nemen en zag geen aankondiging meer, enkel voor een Europese betoging van 1 miljoen deelnemers op 23 januari.

Edit: Oeps ik ben gaan kijken op die zonder United :-o

Boduo 18 december 2021 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9845980)

Betrouw jij Facebook ???

Den Duisteren Duikboot 18 december 2021 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9845997)
Betrouw jij Facebook ???

De Brusselse politie meldt de betoging ook op Twitter. Ga je nu vragen of ik Twitter vertrouw? :-)

Boduo 18 december 2021 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9846000)
De Brusselse politie meldt de betoging ook op Twitter. Ga je nu vragen of ik Twitter vertrouw? :-)

neen, twitter is wel iets méér te vertrouwen.

Pandareus 18 december 2021 21:17

Komt Blokker Driesje met de kostuumschoenen, en zijn rosse diva met Feniks pull ook ?

fcal 18 december 2021 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9846092)
Komt Blokker Driesje met de kostuumschoenen, en zijn rosse diva met Feniks pull ook ?

Er is voor iedereen plaats, ook voor Ronsense atheïsten in adamskostuum. Harop!

quercus 18 december 2021 22:07

Citaat:

Verkeerde titel.

De stoet van de betweters, van de complot-predikanten en van de sjamanen-therapieën.

Rudy 18 december 2021 23:17

Niets over gehoord.
Morgen dus.

Vette Pois(s)on 18 december 2021 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9846127)
De stoet van de betweters, van de complot-predikanten en van de sjamanen-therapieën.

die zien we elke dag op de tv

Jan van den Berghe 19 december 2021 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9846127)

Die betweters met wie er enkele maanden geleden gelachen werd, maar waarvan nu meerdere zaken bevestigd worden. Die complotpredikanten die als zwakzinnig werden weggezet, maar waar de praktijk niet bevestigd wat ze toen al aankondigden. Enzovoort.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be