![]() |
Zo zien Wappies er uit en zo redeneren ze.
Toegegeven, in vergelijking met JMDD ziet ze er goedgekleed uit en haar discours in iets minder irrationeel, maar toch…
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211211_96400589 ![]() Citaat:
Oei, Franse. :lol: |
We zullen het godgeklaagd nog moeten hebben van de groene hesjes.
Stel je voor. |
Vorige jaren vakbonden, dan waren het weer terroristen en nu zitten we met die antivaxers.
Tis toch altijd iet met die gasten hè. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu moet ge mij toch eens uitleggen waarom dat een wappie is.
Ik kan niet aan het artikel zelf, maar het stuk in de openingspost kan dat alvast niet staven... |
1) Zij had zelfs niks te zoeken aldaar !! Ze had beter een afspraak gemaakt !!
2) Ze pleegde diefstal , iets meenemen dat niet van haar is , de vlag !! 3) Waarschijnlijk zal ze nog wel meer hebben uitgespookt !! |
Citaat:
Samijn zegt dat ze al twee jaar schrijft, mailt en belt om onze regeringsleiders tot betere inzichten te brengen en aan te tonen hoe “fout” hun aanpak wel is. Zelf is ze grote fan van natuurwetenschappen en geeft ze therapeutische sessies om deze pandemie te overleven. Dat is toch ongehoord, regeringsleiders die de goede raad van wappies niet opvolgen en niet tot inkeer komen. Dat maakt wat ze gedaan heeft toch volledig legitiem. :silly: |
Citaat:
Je kan toch niet zeggen dat er juiste dingen gedaan werden tijdens die nu bijna 2 jaar geklooi he. Zelfs vaccinatie hebben ze verknoeid. |
Citaat:
|
Citaat:
We gaan dus iemand beschuldigingen op basis van pure veronderstellingen. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat waren heel wat "steviger" acties dan gewoon een gebouw binnendringen en een vlag meenemen, hoor. Gebrek aan historisch geheugen laat bij u duidelijk sporen achter... |
Citaat:
|
Euh .... 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor het meisje, kan ik alleen maar hopen, dat indien ze reeds werkt, haar werkgever haar niet aan de deur zet.
In het andere geval (werkloos, of aan de deur gezet): veel succes bij het vinden van een (nieuwe) werkgever. Zelf zou ik haar niet aannemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be