Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226)
-   -   Vaccinatieschade overduidelijk zichtbaar na bloedonderzoek! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262336)

Victor Magnus 13 december 2021 12:04

Vaccinatieschade overduidelijk zichtbaar na bloedonderzoek!

Vaccinatieschade overduidelijk aangetoond na bloedonderzoek!

Beste ("slecht") gevaccineerden: durven jullie zelf een test ondergaan?

Hier alvast de testresultaten van jullie gevaccineerde medemensen na dergelijk onderzoek:

https://niburu.co/gezondheid/16943-a...kelijk-uitziet

Succes! :-P

De Prof 13 december 2021 12:54

Misschien kunne ze ook eens een beeld tonen van de longen van een covid-19 patiënt en één die niet besmet is.

reservespeler 13 december 2021 12:58

Mijn bloed, mijn plasma en mijn bloedplaatjes zijn OK, ook na de vaccinaties.

Rapture 13 december 2021 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 9841287)
Misschien kunne ze ook eens een beeld tonen van de longen van een covid-19 patiënt en één die niet besmet is.

Bij de doorsnee covid-19 besmette ga je niet veel verschil zien.

Bach 13 december 2021 15:27

Artikel is me niet wetenschappelijk genoeg geschreven alhoewel ik de resultaten niet zomaar wil ontkennen.

dalibor 13 december 2021 15:35

Ha, de jongens van Niburu.

morte-vivante 13 december 2021 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9841415)

uw onderschrift daaronder is geweldig

Bach 13 december 2021 15:58

https://goodsciencing.com/covid/71-a...er-covid-shot/

Iets lijkt er toch aan de hand te zijn met dat bloed van gevaccineerden zou je beginnen denken. Logisch is ook dat men daar liever niet te veel aandacht aan besteedt momenteel. Eens iedereen gevaccineerd misschien wat meer.

fox 13 december 2021 16:07

Ik doe 2 keer per jaar een VO2 max test. Er is niets mis met mijn bloed, helemaal niets. Dat artikel is dikke quatsch.

Pandareus 13 december 2021 16:20

Citaat:

:lol:

Dit is iets voor K & K...

patrickve 13 december 2021 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9841444)
:lol:

Dit is iets voor K & K...

Mja, het blijft anekdotisch, maar sinds de collega-sportleraar van mijn vrouw de dag na zijn booster prik een hartstilstand heeft gehad, is dat niet meer zo hypothetisch voor mij, en is dat toch wel iets dat, samen met al die sportlui, wat beter zou bekeken mogen worden he.

Mambo 13 december 2021 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9841459)
Mja, het blijft anekdotisch, maar sinds de collega-sportleraar van mijn vrouw de dag na zijn booster prik een hartstilstand heeft gehad, is dat niet meer zo hypothetisch voor mij, en is dat toch wel iets dat, samen met al die sportlui, wat beter zou bekeken mogen worden he.

Mijn vrouw haar zuster 4 dagen na de 2e prik.
Ook haar hart.
Ze was helemaal volledig dood.

Dadeemelee 13 december 2021 18:33

Citaat:

Moderatie, creeer aub een rubriek ‘Onzin’ en zet deze draad erin. Dank!

Victor Magnus 14 december 2021 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9841548)
Moderatie, creeer aub een rubriek ‘Onzin’ en zet deze draad erin. Dank!

U roept eigenlijk om een rubriek 'censuur' maar durft het niet met zoveel woorden te zeggen en daarom kom je zelf met onzin aandraven... :twisted:

cookie monster 14 december 2021 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9841530)
Mijn vrouw haar zuster 4 dagen na de 2e prik.
Ook haar hart.
Ze was helemaal volledig dood.

Ik heb gisteren mijn 3de prik , tja , dat ze de spuit hebben gezet ,
dat zal ik morgen nog wel voelen in mijn arm , voor de rest is alles ok !!

IJsboer 14 december 2021 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus (Bericht 9841264)
Vaccinatieschade overduidelijk aangetoond na bloedonderzoek!

Beste ("slecht") gevaccineerden: durven jullie zelf een test ondergaan?

Hier alvast de testresultaten van jullie gevaccineerde medemensen na dergelijk onderzoek:

https://niburu.co/gezondheid/16943-a...kelijk-uitziet

Succes! :-P

Wat is niburu.co?

Dadeemelee 14 december 2021 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9841937)
Wat is niburu.co?

De planeet Nibiru is in 1995 tegen de aarde gebotst waarbij alle leven verwoest werd. Dit gebeurde 24 jaar voor Vlaanderen onafhankelijk werd. ;-)

Hoofdstraat 14 december 2021 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9841459)

Mijn moeder heeft enkele weken na haar vaccin een kleine hersentrombose gedaan, maar goed, het kan ook de leeftijd zijn. We gaan het pas later te weten komen, als het te laat is.

De jonge sportlui beginnen toch wel op te vallen, ze durven er niet te goed naar kijken.

Sneaky 14 december 2021 09:19

Men spreekt over een test die zou uitgevoerd zijn in Duitsland, maar geen enkele referentie naar het onderzoek of de paper.

Komt nog boven dat men spreekt over 4 personen per testgroep. Wat de test ook meteen irrelevant maakt omdat de populatiegrootte te klein is.

Jan Janssen 14 december 2021 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9842010)
Mijn moeder heeft enkele weken na haar vaccin een kleine hersentrombose gedaan, maar goed, het kan ook de leeftijd zijn. We gaan het pas later te weten komen, als het te laat is.

De jonge sportlui beginnen toch wel op te vallen, ze durven er niet te goed naar kijken.

Moeder van een collega gisteren ook plots overleden. Ook hersentrombose en deze was ook niet zo oud. Mijn grootmoeder begin dit jaar ook lichte hersentrombose begin dit jaar paar weken na vaccinatie, daarna een heel zware en overleden. Die was wel oud maar ik ben zeker van dat daar geen verband met vaccinatie wordt gelegd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be