![]() |
Stop the boost?
Zoals de gegevens nu zijn - toegegeven, dat is een voorlopige bevinding - is een booster wellicht overbodig voor iedereen onder de 50. Anders zou men zich moeten laten inenten tegen eender welke onnozele verkoudheid. Is dit een reden voor een bewustwordingsactie die de nadruk zou leggen op natuurlijke immuniteit waar mogelijk en vaccinale immuniteit waar nodig om écht met corona te leren leven zonder dat dit ons bestaan blijft beheersen?
|
Hier in Frankrijk moet iedereen boven de 18 een booster krijgen voor 15 januari, of gene corona pas meer.
|
"Stop de dwang/stop de chantage" is een betere leuze. ;-)
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af hoe het zit met de handhaving in Brussel. Ik kan me héél moeilijk voorstellen dat de politie in Schaarbeek heel ijverig pasjes controleert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze weigeren niet hé. |
Citaat:
Of dat preliminaire testen zeggen dat vaccin + vaccin < vaccin +vaccin +booster < vaccin + vaccin + natuurlijke infectie tegen omicron? Als het antwoord hierop nee is, hoe kunt ge dan als gewone burger een geïnformeerde beslissing nemen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die tijd is voorbij, en die laatste boodschap hoor ik wel in de media, als je tussen de lijnen luistert. Het is nu volle bak booster. Ik denk, moest het kunnen, gaan mensen vechten voor een booster. Massahysterie ja. Jonge mensen hoeven zich geen zorgen te maken. Overlevingsdrang, daar gaat het om. |
Citaat:
Dus wacht ik op mijn booster. No sweat. |
Citaat:
msm vergelijk ik niet met de overheid of de reguliere media. |
Citaat:
Kijk, dit is hoe langer hoe minder een vaccin he, en hoe langer hoe meer gewoon een tijdelijke antilichamen behandeling. Het begint erop te lijken dat we gaan voor een 20-jaar lange om-de-4-maanden-een-spuit gedwongen behandeling van gans de bevolking, een experiment waarop het lijkt dat cardioloog een enorme toekomst gaat hebben, en misschien oncoloog ook :-) |
Citaat:
die "<" wat betekent dat? lagere kans op hospitalisatie (of iets anders?). Dus vaccin + vaccin + natuurlijke infectie tegen omicron is "beter dan" (beter in welk zin?) vaccin + vaccin + booster? I'm intrigued |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom preliminair, en absoluut niet bevestigd door real-world evidence |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be