![]() |
België:belastingsdruk behoort tot de grootste ter wereld
Citaat:
Op welk gebied bestaat er in België wél een deugdelijke kwaliteitscontrole? |
Frappant was wel die persoon die door de fiscus 7000 euro belasting teveel werd aangerekend...
Zijn bezwaarschrift werd eerst afgewimpeld zodat die mens via gerechtelijke procedure achter zijn eigen geld diende te gaan met hulp van een advocaat ... Gelukkig was de advocaat schappelijk en vroeg die "maar" 2000 euro om de zaak te bepleiten .... Wat een kloteland is dat hier toch .... |
|
Dat was allang aangekaart. Moet daar een nieuw topic voor opgestart worden?
|
het mag noooit vergeten worden: we zijn olympisch kampioen belastingheffen
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12...aarder-belast/ |
Citaat:
Iemand die een advocaat moet inschakelen wat hem 2000 euro kost om het bedrag wat de fiscus onterecht te veel eist ,7000 euro dus aan te vechten voor de rechtbank omdat diezelfde fiscus zijn bezwaarschrift eerst afwijst... Dat zijn regelrechte gangsterpraktijken ...:roll::roll: |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Waar zijn die gasten eigenlijk vòòr? Ik zal het zeggen, Walter: voor het behoud van de macht. Ten allen prijze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk voor die man moest de fiscus die betalen, maar het zal wel niet. Trouwens, de rechtspraak werd enkele jaren geleden plots 21% duurder (BTW). Als je een zaak hebt van minder dan 10.000 euro, moet je al goed nadenken vooraleer je begint te procederen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en zelfstandigen betalen nauwelijks belasting
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan jij zeggen hoeveel % belasting jij betaalt , bij een werknemer is dat minstens 30%
|
Citaat:
Maar dan mag je nog alles bijtellen van taxen en toeslagen die er bijkomen. En op al die toeslagen en taxen plakken ze de BTW erover. Tax op belasting van tax.... Uiteindelijk, als ik puur onvergankelijk materiele goederen zou kopen van mijn loon, mag ik blij zijn dat ik er 25% van de echte waarde van verkregen heb. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be