![]() |
Spanje reserveert 175 miljoen euro om gedurende 15 jaar corona-vaccins te schenken
Wie er nog aan twijfelde, weet het nu.
Wat nodig is, is nodig. titel: Spanje reserveert 175 miljoen euro om gedurende 15 jaar corona-vaccins te schenken https://www.spanjevandaag.com/15/12/...s-te-schenken/ Citaat:
|
15 jaar, het wordt erger en erger
|
Het is nodig, niet meer twijfelen!
Schoof heeft zijn vaccins nodig zoal een pamper in een WZC. |
Citaat:
|
Het is zoals Vandelanotte's Zilverfonds.
5 jaar later hoor je er niet meer over. Dat is wat reklame is. Dat is wat propaganda is. De schapen blaatten en de trein passeerde. Geeuw |
Citaat:
Zelfs al krijg ik er van langs, anoniem en zonder dat ik weet wat precies. (*) wie een stok krijgt, kijkt alras rond of er niet ergens een hond te slaan valt. |
Citaat:
En tot de laatste dag zullen ze mijn overheidspensioentje storten. |
In Afrika zijn er al miljoenen (geschonken) dosissen weg gesmeten omdat ze er niet in slagen de vaccins voor de vervaldatum te zetten ... allemaal weggesmeten geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel om de forum kloten in orde te houden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen er wel weggesmeten moeten worden, dat wel. Maar voor de rest: fake. |
Citaat:
|
Citaat:
Spijtig dat hij dood is, maar het is dat soort volk dat TV kwakzalver mag spelen he... |
Citaat:
Ik zeg dat ik mijn best doe. De Schoof bulkt van de nuance en van de precisie. Voor mijn ouderdom reken ik natuurlijk wel op (niet forum- maar wel echte) artsen die mij fatsoenlijke wisselstukken kunnen steken als het nodig zou zijn. |
Citaat:
Want ik zou maar oppassen, zenne.:| |
Citaat:
|
Citaat:
Dank u sinterklaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be