![]() |
"Nooit een CST voor kinderen" dixit FVDB
Eens zien hoe lang deze belofte blijft staan.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20211216_97501180 Een volledig vrijwillig vaccin zowaar. Is dat om de link te trekken met het vaccin voor volwassenen dat ook vrijwillig is, maar dan niet volledig ? :lol: |
LOL, als het op een CST komt te staan dan komt het er toch van, zeker op reis
|
Citaat:
|
ik zie dat stuk verdriet er nog voor zorgen dat kinderen opgestookt worden regen hun ouders
|
Citaat:
Het is een blijvertje, is het niet voor corona dan is het straks voor de griep. En de griep is dan eigenlijk als alle gevaccineerde zieker worden als de niet-gevaccineerde https://pnws.be/coronacommissaris-wi...jaarden-treft/ |
Ah dan komt het er dus zeker.
Het was een communicatiefout, voortschreidend inzicht, of iets anders en als al het andere is uitgeput steken we de bewijzen gewoon in brand... |
Het CST moet in zijn totaliteit afgeschaft worden.
Nog 2 jaar tot de verkiezingen. Ik zet de popcorn al klaar voor de afslachting voor CST adverteerders en vaccinatieverplichters. Meer specifiek de sossen en de CD&V. We zullen vaststellen dat ze allemaal hun verplichtende toon gaan dempen zodra de verkiezingen dichterbij komen |
Vandaag las ik dan weer (weliswaar via een tweet van P-magazine) dat mondmaskerverbrander Pedro Falcon in een interview via De Morgen zou hebben laten vestaan niet meer terug te willen keren naar de toestand van voor Corona ...
https://pnws.be/coronacommissaris-wi...jaarden-treft/ Citaat:
|
Citaat:
Daar er geen (of amper) boetes meer worden gestuurd naar wie niet is komen opdagen (ook voor Federale en Europse verkiezingen), mogen we dus eigenlijk spreken over stemrecht. Wat handig is aan stemrecht, is dat aan dat recht voorwaarden kunnen worden gehecht. Nu, wanneer dit kan worden besproken om door te voeren voor gemeenteraadsverkiezingen; dan kan dit uiteraard ook voor Federale verkiezingen. In 2024 mag enkel diegene met een 'gepaste' QR-code stemmen. En wie zal over een 'gepaste' QR-code beschikken. Net diegene die met alles wat de overheid zegt te doen akkoord gaat. Er komt in 2024 geen verandering. Dezelfde mensen blijven in het zadel. |
Citaat:
|
Nee, geen CST voor kinderen. We gaan het een CKP (Corona Kids Pass) noemen.
|
Vandenbroucke gaat er ook voor zorgen dat kinderen die niet gevaccineerd zijn niet gaan gediscrimineerd worden ... we hebben al bij de tieners gezien hoe dat verliep ... men overtuigde ze er klassikaal - onder groepsdruk dus - om zich te laten vaccineren ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens u gaan ze over tot geweld, wanneer hun het recht op stemmen gaat worden ontnomen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ik kon hem niet laten liggen. |
Citaat:
Sorry, ik kon hem niet laten liggen. |
Citaat:
De vlag dekt namelijk de lading niet. |
Citaat:
De vlag dekt namelijk de lading niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be