![]() |
LBGT.... Belangrijk?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211217_97431887
Zie je wel... ???? Maar ik vind het wel erg dat ik zo een artikel lees, en nog één, en nog één... Over vele mensen uit vele strekkingen... Politiek moet over inhoud gaan, niet over wie hem bedrijft. En @Chris Janssens is een topper met grote dossierkennis en sterke communicatieve eigenschappen. Dat telt voor mij veel meer! Nog veel succes Chris! |
Oei, heeft hij nu een klompvoet? Zoals jij stelde in https://forum.politics.be/showthread.php?t=172058 ?
Wij zijn beiden Vlaams-nationalisten, maar zullen nooit vrienden kunnen worden, omdat ik je altijd zal wantrouwen omwille van die uitspraken in die draad. Laat dat duidelijk zijn. |
Wat dan wel overduidelijk is: het VB evolueert in de goede richting.
Meer en meer wordt het duidelijk dat er sprake van kan zijn dat het tot samenwerking zal komen. Onvermijdelijk. Uit de link: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Chris dat doet en jij dat overduidelijk niet kan... |
Citaat:
8-) |
Op je 44ste uit de kast komen. Niet dat dat per se eerder moet. Maar je maakt je eigen leven nodeloos ingewikkeld door zo lang te wachten.
|
Citaat:
|
Hij zoekt de pers zelf vrijblijvend op voor zijn coming out. Laat dan ook nog even weten dat zijn ouders en zus het nog niet eens wisten. Rare kerel.
Wel goed dat stereotypen doorbroken worden. |
Citaat:
Maar ik kan niet normaal spreken met mensen die nog maar net spraken over holebi's als zijnde mensen met een afwijking zoals vb. een klompvoet hebben. Zelfs niet met mensen die het hadden over een immanente rechtvaardigheid. Je weet wel, die kardinaal. Ik verfoei die geestelijke enorm omwille van die uitspraak en zijn ideeën. Hij zou de toegang tot dit forum verboden moeten worden, die schijnheilige kardinaal. |
Citaat:
|
Wordt het blok nu de zoveelste mietjespartij? Voorwaar?! :-(... |
De zaak-Sneppe toont (net als de zaak-corona overigens) wel aan dat de partij draait met de wind. Die Janssens stelt zich trouwens wel fatsoenlijk op, zonder theater te verkopen.
|
Citaat:
Dat is ivm persoonlijke ethische kwesties bij het VB niet het geval. Er is een groot verschil tussen evolueren, en met de wind meedraaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft tegelijkertijd aan "dat je met mensen als mij" niet normaal kan spreken. Ik wil altijd wel eens met je meegaan naar een moskee in Laag Molenbeek of Kuregem om daar eens "normaal met de mensen daar te spreken". Kortom, je stelling houdt alleen steek in je min of meer directe omgeving... Ze is even veel waard als de al even bekrompen benadering van ik weet het want ik heb een tante wiiens neef de zuster van een homo kent... Nee jongen, sorry, het gaat hier niet om jou maar om onze samenleving... En zolang je daarin niet met iedereen 'normaal' kan spreken is jou persoonlijke communicatie waardeloos... |
Mensen doen in hun privé leven wat ze willen, daarvan zullen ze na hun dood rekenschap moeten geven ten opzichte van de Allerhoogste.
Echter een publieke outing als homoseksueel, het uit de kast komen, is een vorm van LTBGQ+ propaganda en wat mij betreft volstrekt onaanvaardbaar. Zeker iemand die boegbeeld is in een conservatieve, nationalistische partij. Dat hij zijn onnatuurlijke geaardheid voor hem zelf gehouden had, was er geen probleem. Het uit de kast komen, kan andere mensen op ideeën brengen. VERGEET NIET, een mens wordt niet geboren als homoseksueel, dit is aangeleerd afwijkend en onnatuurlijk gedrag, tegen de wil van God en het Heilige Schrift. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be