![]() |
mijn (nieuwe) bumgun!
![]() #mon dieu :ça fait du bien: :BIG: :BIG: #eenproperpoepke :clapping: :BIG: :clapping: |
Soms is er toch wat veel informatie beschikbaar, maar ik hoop dat het deugd doet.
|
Citaat:
|
Kijk eens naar die waar ge het op de wc bril kunt aansluiten. Mss dat het bestaat.
![]() Op TLC is zo een programma extreme cheapskating. Daar was een vrouw die het met een bekertje water doet zonder papier. Na het kakken had ze een stukske zeep dat ze altijd opnieuw gebruikte om haar gat te wassen op de pot. Goeiemorgen |
Citaat:
|
Citaat:
We moeten tenslotte ook cheapskaten op water. |
:|
Mss zo een ronddraaiende tuinsproeier wat modificeren met een WC-borstel op (met de haartjes bijgeknipt op anusdiameter) Is dat geen hygienistisch ideetje? |
Citaat:
Het is aangewezen om alle vreemde woorden te samen met alle woorden van vreemden afkomst door te spoelen. De Nederlandse taal wordt op deze wijze schoon gehouden. Bij voorbaat dank |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
#nowIcanhaveapeacefulCLEAN&serene#bowelmovement#xD
citing the POW in that Vietnam war movie; It feels SO good to be CLEAN! |
Citaat:
|
#die Westerse barbaren toch, na zoveel eeuwen 'civilisatie' & uitheemse invloeden zou men toch verwachten dat ze op z'n minst hun gat te goei afkuisen~
but nope, het zijn nog steeds dezelfde viespeuken :? :a* gerber: xD *woops, mijn accenten werken hier niet :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft die een massage-stand?
|
Citaat:
|
Citaat:
En de voornaamste import uitheemsen die zijn fan van zand en 3 stenen... Moet dat boek over het kleinste kamertje eens terug opzoeken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be