Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   mijn (nieuwe) bumgun! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262434)

bembem 19 december 2021 00:17

mijn (nieuwe) bumgun!

#mon dieu :ça fait du bien: :BIG: :BIG: #eenproperpoepke :clapping: :BIG: :clapping:

Herr Flick 19 december 2021 07:32

Soms is er toch wat veel informatie beschikbaar, maar ik hoop dat het deugd doet.

reservespeler 19 december 2021 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9846179)

#mon dieu :ça fait du bien: :BIG: :BIG: #eenproperpoepke :clapping: :BIG: :clapping:

Daar zaten wij nu echt op te wachten.

CUFI 19 december 2021 10:21

Kijk eens naar die waar ge het op de wc bril kunt aansluiten. Mss dat het bestaat.

Op TLC is zo een programma extreme cheapskating. Daar was een vrouw die het met een bekertje water doet zonder papier. Na het kakken had ze een stukske zeep dat ze altijd opnieuw gebruikte om haar gat te wassen op de pot.

Goeiemorgen

Herr Flick 19 december 2021 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9846427)
Kijk eens naar die waar ge het op de wc bril kunt aansluiten. Mss dat het bestaat.

Op TLC is zo een programma extreme cheapskating. Daar was een vrouw die het met een bekertje water doet zonder papier. Na het kakken had ze een stukske zeep dat ze altijd opnieuw gebruikte om haar gat te wassen op de pot.

Goeiemorgen

Van kruisbesmetting (of bemesting in dit geval) had de beste mevrouw nog nooit gehoord natuurlijk.

CUFI 19 december 2021 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9846479)
Van kruisbesmetting (of bemesting in dit geval) had de beste mevrouw nog nooit gehoord natuurlijk.

Ja gewoon een sensitive babydoekje van de Aldi volstaat.
We moeten tenslotte ook cheapskaten op water.

kelt 19 december 2021 11:52

:|

Mss zo een ronddraaiende tuinsproeier wat modificeren met een WC-borstel op (met de haartjes bijgeknipt op anusdiameter)

Is dat geen hygienistisch ideetje?

Koenaard Depuydt 19 december 2021 12:03

Citaat:

Op TLC is zo een programma extreme cheapskating.

Geachte heer

Het is aangewezen om alle vreemde woorden te samen met alle woorden van vreemden afkomst door te spoelen. De Nederlandse taal wordt op deze wijze schoon gehouden.

Bij voorbaat dank

NieuwNoors 19 december 2021 13:12

Citaat:

Goeiemorgen

Haha ja, ik heb die aflevering gezien :lol:

bembem 19 december 2021 19:03

Citaat:

Goeiemorgen

nee das niet hygienisch, ik blijf er bij -> zo'n handdouche - sproeierke zoals de Thai (& co) = the BEST!!

bembem 19 december 2021 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9846260)
Soms is er toch wat veel informatie beschikbaar, maar ik hoop dat het deugd doet.

het doet zeker deugd, felt so gross without it #youcannotimagine~

kelt 19 december 2021 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9846865)
het doet zeker deugd, felt so gross without it #youcannotimagine~

Ga je dan bezoekers die gebruik maken van de faciliteiten en enige uitleg behoeven gaan bijstaan in het bumgunnen? :oops:

bembem 19 december 2021 19:06

#nowIcanhaveapeacefulCLEAN&serene#bowelmovement#xD

citing the POW in that Vietnam war movie;

It feels SO good to be CLEAN!

bembem 19 december 2021 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9846866)
Ga je dan bezoekers die gebruik maken van de faciliteiten en enige uitleg behoeven gaan bijstaan in het bumgunnen? :oops:

ik heb vooral propere bezoekers~

bembem 19 december 2021 19:11

#die Westerse barbaren toch, na zoveel eeuwen 'civilisatie' & uitheemse invloeden zou men toch verwachten dat ze op z'n minst hun gat te goei afkuisen~

but nope, het zijn nog steeds dezelfde viespeuken :? :a* gerber: xD

*woops, mijn accenten werken hier niet :-(

bembem 19 december 2021 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9846483)
Ja gewoon een sensitive babydoekje van de Aldi volstaat.
We moeten tenslotte ook cheapskaten op water.

mja maar niet als je aambeien hebt (zoals ik) :cry: besides that is met een sproeierke toch stukken properder, zo fris dat je je achteraf voelt. zo'n doekjes nemen wel wat weg maar er blijft wel een plakkerig gevoel achter #ifyouseewhatImean lol

bembem 19 december 2021 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9846610)
Haha ja, ik heb die aflevering gezien :lol:

#metoo :rofl: (ik meen me te herinneren dat het een japanse geloof ik betrof), ze weigerde ook de airco aan te zetten net tijdens een hittegolf lol

IJsboer 20 december 2021 00:16

Heeft die een massage-stand?

CUFI 20 december 2021 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9846881)
mja maar niet als je aambeien hebt (zoals ik) :cry: besides that is met een sproeierke toch stukken properder, zo fris dat je je achteraf voelt. zo'n doekjes nemen wel wat weg maar er blijft wel een plakkerig gevoel achter #ifyouseewhatImean lol

Lovely :)

maddox 20 december 2021 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9846873)
#die Westerse barbaren toch, na zoveel eeuwen 'civilisatie' & uitheemse invloeden zou men toch verwachten dat ze op z'n minst hun gat te goei afkuisen~

but nope, het zijn nog steeds dezelfde viespeuken

Uitheemse invloeden, hmmm. Papier is niet echt een Europese uitvinding.
En de voornaamste import uitheemsen die zijn fan van zand en 3 stenen...

Moet dat boek over het kleinste kamertje eens terug opzoeken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be