Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Discriminatie moet eruit bij de fans van Club Brugge (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262442)

Knuppel 19 december 2021 19:13

Discriminatie moet eruit bij de fans van Club Brugge

Als straf zullen ze naar de Dossin kazerne worden gestuurd. Van Langenhove achterna. :lol:

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/...apen~a0db0e6a/

reservespeler 19 december 2021 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9846875)
Als straf zullen ze naar de Dossin kazerne worden gestuurd. Van Langenhove achterna. :lol:

Ik zie geen discriminatie in het verhaal.
Er zijn racistische dingen geroepen, iets waar ik volledig tegen ben.
Gelukkig zijn dat maar enkelingen die zo'n dingen roepen.

Zipper 19 december 2021 19:51

Kompany is "gedegouteerd" want Anderlecht-supporters roepen dat soort verwijten natuurlijk nooit.

reservespeler 19 december 2021 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9846917)
Kompany is "gedegouteerd" want Anderlecht-supporters roepen dat soort verwijten natuurlijk nooit.

Oeps! Doen die dat dan ook?
En Kompany weet dat niet?

Wat ne loser!

De schoofzak 19 december 2021 22:21

Nu ze weten dat dat geroep hem mateloos stoort, gaan ze het nog veel meer doen.

IJsboer 20 december 2021 00:09

Ik heb gisteren iemand 1,2,3 bedot wetten doen tijdens tikkertje, maar die was echt wel buiten spel. Die 1,2,3 bedot was niet op tijd.

Laten we hier ook op een even volwassen manier over discussiëren. Net zoals het spelleke "in uw ondergoed achter een balleke wind lopen"

Zucht 20 december 2021 00:15

Dik loon, dikke auto's, bijna geen belastingen.
Ik wil ook zo gediscrimineerd worden.

Vlad 20 december 2021 06:10

Het is niet ongewoon dat supportsclans de tegenstander proberen onder uit te halen door gemeenheden over het uiterlijk te roepen, door boegeroep, ... . Kompany heeft zelf erger uitgelokt door eertijds te beginnen klagen over zulk 'racisme'. Als je reageert op bullies wordt het alleen erger. Het is eerder veelzeggend dat het slechts enkelingen betrof en het hele stadion niet meedeed.

Voorpaginanieuws op alle nieuwssites. Een mens zou voor minder een hekel aan voetbal en alles wat er mee te maken heeft krijgen. Belast de voetbal eerlijk !

reservespeler 20 december 2021 06:35

Dat die Kukeleku eens stopt met dat BLM gedoe.
Dat hoort absoluut niet thuis bij voetbal.

kelt 20 december 2021 07:06

ALs klein manneke mocht keltje voor ne keer met nonkel mee naar een voetbalmatch in de parochie...
Dat was de seventies.
Wat mijn kort voordien nog zuivere oortjes daar mochten aanhoren.....na al die jaren hoor ik het nog "Stamp verdomme die zijn kloten in zijn kelegat"....

van NONKEL 8O:oops:

Er is NIKS veranderd,TOEN brachten voetbalmatchen al de mooiste orale kunstvormen voort bij het hoog-intellektueel publiek.
Verschil is dat de voetbalisten(ook in de hogere klasses) gewoon voortdeden en geleerd hadden enkele rekening te houden met wat op het veld gebeurde en vooral niet te reageren op de "psychologische oorlog" vanaf de zijlijn.....Diegenen die dat niet deden werden van het veld gestuurd of gehaald...onprofessioneel gedrag....crybabies!

Er is een probleem bij een aantal van de huidge generatie voetbalisten en hun aanhang blijkbaar.Het lijkt wel of zij denken moraalridder te moeten zijn.

reservespeler 20 december 2021 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9847195)
ALs klein manneke mocht keltje voor ne keer met nonkel mee naar een voetbalmatch in de parochie...
Dat was de seventies.
Wat mijn kort voordien nog zuivere oortjes daar mochten aanhoren.....na al die jaren hoor ik het nog "Stamp verdomme die zijn kloten in zijn kelegat"....

van NONKEL 8O:oops:

Er is NIKS veranderd,TOEN brachten voetbalmatchen al de mooiste orale kunstvormen voort bij het hoog-intellektueel publiek.
Verschil is dat de voetbalisten(ook in de hogere klasses) gewoon voortdeden en geleerd hadden enkele rekening te houden met wat op het veld gebeurde en vooral niet te reageren op de "psychologische oorlog" vanaf de zijlijn.....Diegenen die dat niet deden werden van het veld gestuurd of gehaald...onprofessioneel gedrag....crybabies!

Er is een probleem bij een aantal van de huidge generatie voetbalisten en hun aanhang blijkbaar.Het lijkt wel of zij denken moraalridder te moeten zijn.

Kukeleku is er ook zo ene met z'n BLM gedoe.

Skobelev 20 december 2021 07:30

:cheer: voile zwette,voile zwette, a moeder es een hoer :cheer:

vandaag mag er niets meer... :-(

Het Verzet 20 december 2021 09:09

Voetbal, net als de religie van vrede, blijkt nu eenmaal een grote aantrekkingskracht voor mongolen te hebben.
Van die zelfverklaarde, opgefokte alfamannetjes.

Vrijheideerst 20 december 2021 09:17

Zelfs één marginaal die zoiets roept moet al bestraft worden vind ik.

Maar het is toch bijzonder vreemd dat niemand anders iets hoorde en dat Kompany dat tijdens de wedstrijd niet aankaartte bij de scheidsrechters...

De tweets van Calvo, notoir Anderlechtsukkeltje, zijn er ook weer fameus over.

De reactie van Clement vind ik 100% correct.

DucDEnghien 20 december 2021 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9847205)
:cheer: voile zwette,voile zwette, a moeder es een hoer :cheer:

vandaag mag er niets meer... :-(

Ik stel voor om de scheidsrechter uitgedost in een spierwit pakje te laten aantreden.

Herr Flick 20 december 2021 10:14

Doek heel dien onozele klotevoetbal eens op.

speciale regelkes voor rsz, alle weken honderden flikken nodig , stewards en rode kruis vrijwilligers om die shit in goeie banen te leiden, Dat kost ons wekelijks miljoenen en voor wat ? Om een bende overbetaalde shit for brains achter nen bal te zien lopen. .. komaan he. De staat zou dat geld beter investeren in echt tallent.

Herr Flick 20 december 2021 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9847249)
Voetbal, net als de religie van vrede, blijkt nu eenmaal een grote aantrekkingskracht voor mongolen te hebben.
Van die zelfverklaarde, opgefokte alfamannetjes.

Een "sport" voor en door debielen.

Dadeemelee 20 december 2021 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9846875)

Mensen die zoiets doen zij gefrustreerde analfabeten. Ze zitten nu waarschijnlijk thuis met een kater omdat hun ploegske niet kon winnen.

Skobelev 20 december 2021 11:07

Het is toch ver gekomen als je een neger al geen aap meer mag noemen.
Wat is het volgende?
Een domoor mag je geen ezel meer noemen?
Een politieker geen gladde paling?
Eentje die alle dagen in de zetel ligt geen luiaard?
Een feeks van een wijf geen valse kat?
Een man onder de sloef geen schoothond?
Een dikkerdje geen nijlpaard?
Een dikkertje in 't zwembad geen walvis?
Een bejaarde geen grijze duif?
Een kaalkop een ei?
Een geile oude vrouw geen cougar?
Een geile oude man geen hete bok?

...
..
.
Vul gerust verder aan.

IJsboer 20 december 2021 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9847343)
Het is toch ver gekomen als je een neger al geen aap meer mag noemen.
Wat is het volgende?
Een domoor mag je geen ezel meer noemen?
Een politieker geen gladde paling?
Eentje die alle dagen in de zetel ligt geen luiaard?
Een feeks van een wijf geen valse kat?
Een man onder de sloef geen schoothond?
Een dikkerdje geen nijlpaard?
Een dikkertje in 't zwembad geen walvis?
Een bejaarde geen grijze duif?
Een kaalkop een ei?
Een geile oude vrouw geen cougar?
Een geile oude man geen hete bok?

...
..
.
Vul gerust verder aan.

Een VB'er geen rioolrat

Stel je voor dat in het Latijn zwart niet "nigreos" maar "toppreos" dan was het nu een schande om "topper" te zeggen tegen een zwarte.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be