![]() |
Vlaanderen krijgt in 2023 een Vlaams Mensenrechteninstituut
Daar heb je die Somers weer :roll:
Vlaanderen krijgt in 2023 een Vlaams Mensenrechteninstituut Citaat:
Citaat:
|
Weer een instituut met verkeerde prioriteiten erbij :roll:
|
Citaat:
|
4 miljoen weggegooid geld.
|
Er gaan nog veel instituten moeten opgericht worden wil je alle social sciencers een gesubsidieerd bullshitjobke gunnen. Maar goed, we zullen ze nog nodig hebben. Binnenkort is de autochtoon in de minderheid. Hopelijk houden de instituten dan nog stand maar ik vrees ervoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Somers als bevoegde vakminister dat nu aankondigt wil niet zeggen dat het idee van hem komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Somers, dat is die Woke-predikant die vooral anderen aanspoort om een "inclusieve" samenleving te omarmen, maar zelf persoonlijk verkiest om in een "exclusieve" witte villawijk in Hombeek te wonen, eerder dan in het inclusieve Mechelen.
|
Citaat:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/n...al-820323.html N-VA pleit voor Vlaams Unia De oppositiepartijen SP.A en Groen en ook de coalitiepartners van N-VA in de Vlaamse en federale regering, Open VLD en CD&V, zijn het op zijn zachtst gezegd niet eens met de kritiek van N-VA. Volgens de groenen blinkt N-VA uit in hypocrisie, terwijl SP.A de partij ervan beschuldigt de recepten van het Vlaams Belang te kopiëren. https://www.hln.be/binnenland/vlaand...hten~a8c751af/ Dat bevestigde N-VA-voorzitter Bart De Wever tijdens de voorstelling van het regeerakkoord. “We willen de samenwerking opzeggen om zelf een gelijkekansencentrum op te richten”, zei hij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk ben ik voorstander om dit op Vlaams Niveau te doen, natuurlijk moet UNIA dan op het schop gezet worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het siert de VLD dat ze afspraken nakomen ook al zijn ze daar niet zo happig op zijn. Dat heet: loyaal de gemaakte afspraken uitvoeren. Er zijn partijen die daarvan kunnen leren. Overigens denk ik dat de NVA (en het VB) van een kale kermis gaan thuiskomen als ze denken dat een Vlaamse Gelijke Kansen organisatie plotseling de Mensenrechten gaan met de voeten treden en dat hun beleid drastisch gaat verschillen dan dat van UNIA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be