![]() |
Omicron piek in januari, laten we boosteren in februari en maart
Het hoogtepunt van Omicron zal rond eind december en begin januari vallen, misschien midden januari.
Wat doet de EU? Inzetten op boosters in januari, februari en maart. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211219_95932286 In het eerste kwartaal van 2022 zullen 20 miljoen extra dosissen geleverd worden. De eerste 5 miljoen stuks worden in januari geleverd, nog eens 5 miljoen in februari en de overige 10 miljoen in maart, aldus de Commissie Door de deal zullen naar verwachting 215 miljoen dosissen geleverd worden in de EU in de eerste drie maanden van volgend jaar. Eerder deze week werd een gelijkaardig akkoord gesloten met Moderna. Momenteel zijn in de EU de boosterprikken van Pfizer-BioNTech en Moderna goedgekeurd. . |
Citaat:
|
Op het juiste moment boosten om het virus seizoenseffect te kunnen claimen. Lijkt me een goede strategie om de aandelenkoers van Phizer en consoorten te boosten.
|
Citaat:
Waarbij de winsten voor de Angelsaxen zijn. Moeilijk te verkroppen voor een post Brexit Europeaan met wat eergevoel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan te weten dat zelfs Cuba het klaar speelt een werkzaam vaccin (Soberana) te produceren. |
Ik ben toch ferm content met mijn booster.
De Geldverbrander wou eerst niet boosteren. De Afrikanen en anderen hadden het vaccin dringender nodig. Gelukkig is dat voor ons tijdig, maar helaas wel met tijdverlies, gecorrigeerd. Mijn heksie perfeksie en ikzelf zijn dus geboosterd. En zo ook alle oudjes van boven de 65. De andere komen nu aan de beurt. Rapper zal het niet kunnen, vermoed ik. Tenzij ze ook loodgieters en Aldi-kassiersters prikbevoegdheid zouden geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ben pas 62. |
Citaat:
|
Citaat:
edit : blijkbaar voor pfizer is de dosis dezelfde net hieronder gelezen. |
Citaat:
77% geboosterd. Op basis vd link die gij hier zelf gegeven hebt. De derde prik voor 65plussers das wel belangrijker dan te zeuren over die 7 % die niet gevaccineerd zijn, hé. https://covid-vaccinatie.be/nl/inter...end=2021-12-16 |
Citaat:
Aanvankelijk was moderna 100 microgram, hun boosters zijn 50 microgram. Pfizer is identiek hetzelfde: 30 microgram, zowel voor originele als booster. |
Citaat:
|
Citaat:
Een dikke onvoldoende voor de beide. |
Citaat:
Inhoudelijk zijn dat krak dezelfde vaccins. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be