![]() |
Wie kreeg zijn booster al?
Die van mij is vandaag geplaatst.
|
Citaat:
|
Zeer goed Henri. Ik laat de booster aan mij passeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, hier kan (moet!) iedereen boven de 18 jaar een booster nemen he, dat was open vanaf 1 december. Daarvoor was het enkel voor de 65 +. Tegen 15 januari moet iedereen geboost zijn, en worden normaal gevaccineerden weer wappies. Ik wilde mijn booster zo vroeg mogelijk, om weer rap met omicron besmettelijk kunnen te zijn :-) (nee, serieus, ik wilde die absoluut alvorens bij mijn schoonma te gaan binnen een paar dagen, want die booster koopt mij waarschijnlijk toch wel enkele weken besmettingsvrijheid). |
Ik wacht op het eerste werkend vaccin zonder bijwerkingen om de eerste in de rij te staan. Zolang dat er niet is laat ik die kelk aan mij voorbij gaan en houd me aan de regels en aan mijn vriend Johnnie Walker Black Label.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren gekregen.
|
Citaat:
|
Conner ook al https://www.tscheldt.be/storage/2021...R-tScheldt.jpg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't zou me niet verbazen. :? |
Citaat:
|
In september al, nog geen 3 maanden na de 2de.
|
Uitnodiging gekregen voor 7 januari.
Wat ik een beetje absurd vind is dat mijn tweede prik al meer dan 6 maanden geleden was (qvax, dus was sneller), dus dat is al lang uitgewerkt en toch kan ik nog overal binnen met een CST, terwijl ik niet anders ben dan een niet-gevaccineerde op dit moment. :lol: |
Ook ik kreeg een uitnodiging voor een booster-prik.
Indien ik er op inga, moet ik kiezen tussen het vaccin van Pfizer of dat van Moderna. Welk van de twee zouden jullie aanraden (/afraden), en waarom? (Edit: ter info: in augustus 2021, kort voor mijn 59e verjaardag, kreeg ik één spuitje met het vaccin van J&J) Dank bij voorbaat voor elk ernstig antwoord, "djimi" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be