![]() |
pottekijkers
hier een manier om ongewenste pottekijkers te weren en ongestoord aan de vetpotten te kunnen zitten
bron GVA 16/12 Waalse intercommunale bant mandatarissen niet-democratische partijen De leden van de algemene vergadering van de waterdistributie-intercommunale van Bergen, Soignies (Zinnik) en la Louvière (IDEMSL) hebben donderdagavond de statuten gewijzigd om mandatarissen van niet-democratische partijen inzage in de documenten en toegang tot de infrastructuur te ontzeggen. De nieuwe schikkingen kaderen in de toepassing van een Waals decreet van 27 mei van dit jaar. "We verenigen de afgevaardigden van drie gemeenten tegen extreemrechts, dat jammer genoeg aanwezig blijft in deze streek", zei voorzitter Henri Claus van IDEMSL. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom geloof ik het nog ook. :-D |
Allez vooruit. Ze voeren ginder dus ook al hun soort van cordon-sanitaires in.
En dan maar klagen dat de anderen "extreem" zijn. Enfin, de trent is gezet om 'niet democratische partijen' een steuntje in de rug te geven naar het goede voorbeeld in Vlaanderen. |
De dictatuur van de PS rukt verder op.
|
Ik dacht dat men niet mocht discrimineren, waar zit het hypocrietencentrum?
|
Misschien hebben ze schrik dat de zogenaamde niet democratische partijen het democratisch gefoefel en corruptie zullen ontdekken en aanklagen. Hoe durven ze! ;) Nu, FN kennende acht ik de kans klein dat ze er ook maar in zullen slagen in de buurt van zo'n intercommunale te komen, als ze al weten wat dat is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dorian zegt : Proficiat ! Ik ben fier om een Fascist te zijn !
|
Citaat:
Het zullen zij zijn en zij alleen die "against all ods" de strijd aangaan om een rechtvaardige democratie zoals ze zou moeten zijn te redden. |
een zoveelste ondemocratische maatregel van de belgicistische mafia om hun duistere praktijken binnenshuis te houden
|
Citaat:
|
Citaat:
In een parlementaire democratie, wordt het woord democratie wel al eens tot "parlementair" vernauwt... En dan zie ik het eerder als een maneuver om linkse en anarchistische vertegenwoordigers weg te houden van inspecterende functies... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be