![]() |
Als we nu collectief eens zeggen; blaast’em op.
Wat zou er dan gebeuren?
|
Dan worden de nazi's terug Adolfen en Heinrichs met vrouwen kinderen en hondje he.
|
Als we nu collectief eens zeggen; blaast’em op.
???????? In een café zit 25 man, en dan komen er daar twee luidop zeggen dat ZIJ collectief gaan zeggen om hem eens op te blazen .... Da's niet collectief hé gast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
. (puntje:-))
|
Collectief? Alle 2% antivaxxers tesamen? :lol:
|
t strooke hangt erbij zeg ik dan meestal. (behalve als er een risico is op me to toestanden natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In jouw café zitten 1.219.554 Vlamingen, maar daar moet je alle kindjes van minder dan 12 nog naar ons café sturen natuurlijk. https://covid-vaccinatie.be/nl/inter...end=2021-12-21 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het verschrikkelijk dat je toestemming moet krijgen van de totalitaire staat om een sociaal leven te hebben, maar toegeven aan de chantage is nog veel erger, want daarmee geef je stilzwijgende instemming. |
Citaat:
Ik behoor tot de gevaccineerden. Maar ik zit veel liever in het kamp 'blaast'em op' Waarom gaat u er van uit dat gevaccineerden ook per definitie voorstander zijn van al die coronamaatregelen? Ik ben een gevaccineerde die absoluut niet uw café wil zitten. Uw café: - sluit om 23u - eist dat men mondmaskers draagt bij het verplaatsen - eist een CST bij het binnenkomen - heeft beperkingen op het aantal gasten aan tafel,... Het café van Gunter5148: - is open zolang de cafébaas het wil - eist geen mondmaskers - eist geen CST - heeft geen beperkingen op het aantal gasten Het café van Gunter lijkt me veel plezanter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be