![]() |
Ziekte door bijwerkingen vaccin.
Ik was zowel na mijn tweede (Pfizer) als na mijn derde vaccin (Moderna) doodziek. Van mijn eerste Pfizer heb ik niks geweten.
En nu niet gewoon een beetje mottig en een stijve arm maar echt compleet van de kaart. Hoofdpijn, pijnlijke spieren (polsen, heupen), vermoeid en algemeen ziektegevoel. Volgens de dokter (waar ik naartoe moest voor een briefje werkgever) was ik vandaag al de zevende met die klachten. Ik ben dus blijkbaar niet alleen. Heb jij last gehad van het vaccin? Zo ja, van het eerste, het tweede, het derde, allemaal,...? Symptomen? Degenen die zich zorgen maken om het medisch geheim mogen deze draad als onbestaande beschouwen. |
Nooit ziek geweest van het vaccin, behalve wat koorts de dag na de tweede.
|
Moderna bij mij: eerste niks, tweede nauwelijks iets. (lichte spierpijn en koortserig gevoel)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon de griep krijgen is erger, een paar dagen je nest in en dan is het ook voorbij. |
Citaat:
|
Ik heb nog nooit iets gewaar geworden bij vaccinaties, en ik heb er wel al een hele hoop in mijn teelballen gekregen (vooral dan toen ik nog werkte en soms naar het buitenland moest). Tegelijk ook altijd de jaarlijkse griepspuit.
Mijn heksie perfeksie heeft altijd wel een beetje last. Ook toen ze studeerde voor verpleegster (en daar werden geen doekjes om gewonden, je werd ingeënt, wettelijke verplichting of niet, goesting of niet). Ook bij de jaarlijkse griepspuit, en nu ook bij de drie pfizers. (en dan heb ik het even niet over mijn grote spuit) |
Ik heb bij de eerste prik een aanval van rigor hitleriënsis gekregen. Een week lang zo rondgelopen. Geen pretje.
![]() |
ik heb nul komma nul gehad qua symptomen. Maar ja, binnenkort gaan wij, gevaccineerden, allemaal doodvallen hé. Onze geniaal slimme antivaxxers hebben dat gezien dus moet het wel waar zijn
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be