![]() |
Vivaldi onderschat Omicron
Zoals we nu stilletjes aan gewoon geworden zijn ,heeft Vivaldi weer "too little an too late" gereageerd op Omicron.:roll:
Geen lockdown is het devies.We zullen de lockdown dus alweer krijgen nadat het gezondheidssysteem volledig ingestort zal zijn . Vive la Belgique.:roll: |
Oh boy, daar is dramaqueen de witte weer...
Hoe verklaart ge deze keer dat de piek van de huidige golf al bereikt was vooraleer de scholen dicht gingen? |
Citaat:
Voor oudejaarsavond mocht er wel een uitzondering zijn, vind ik. Openingsuren van de horeca tot minsten 1 uur. Er zal veel thuis gefeest worden. Lockdown is totaal achterhaald. |
Citaat:
Een dominante Omicron rond Kerstmis en een nieuwe lockdown na Nieuwjaar. |
Citaat:
Binnen twee weken zitten we terug in een lockdown. |
Citaat:
Bron? Duim? |
Citaat:
|
Stop toch eens met zo bang te zijn voor besmettingen. Linkse hippies zijn stoerder dan u. Je geeft nationalisten een zwak imago.
|
|
Citaat:
|
Waarom heeft men geen onderscheid gemaakt voor cultuur-binnenshuis tussen enerzijds dingen waar het publiek neerzit, en dingen waar men rechtstaat (die laatste wordt dan verondersteld dat het publiek al te gemakkelijk op mekaar gaat plakken, roepen, meezingen ...) ?
Ik weet nog niet goed of de regel van 10 m² per klant ook geldt voor horeca. Of geldt die regel van anderhalve meter tussen de gezelschappen nog steeds? Crowd control op plaatsen waar men grote drukte kan verwachten, en die in verhouding genomen toch niet ruim zijn, zoals smalle straten, nauwere doorgangen? Vb. op kerstmarkten zie je altijd tragere of stilstaande groepjes, en groepjes die wat vlugger willen doorstromen. Dat geeft opstoppingen op verkeerde plaatsen. Wat met contactsporten? Zoals judo, en zelfs volleybal (toch aan het net) en basketbal. Mijn besluit: Broekske de Geldverbrander heeft zijn huiswerk zeer slecht gemaakt. Wat wel positief is: de vinger aan de pols. Zodra we gewaarworden dat vb. 1 op de xduizend omikron-besmettingen een ziekenhuisopname betekent: den blok er op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg dat er veel thuis zal gefeest worden op oud naar nieuw. Wie gaat dan op café om tegen 23 uur de zaak te verlaten. Ik organiseer een houseparty met alles drop en draan. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel in de vaccinatiecentra wordt er vooral links gevaccineerd , zodat de rechter armen weer al het werk kunnen blijven doen. |
Citaat:
De allerjongsten die nog niet gevaccineerd zijn op de eerste plaats en daarna de iets ouderen die nog maar 2X gevaccineerd zijn . |
In Nederland hebben ze een grote achterstand van booster prikken daarom zitten zij nu in een lockdown. België kan het redden met lichtere maatregelen omdat het percentage boosters veel hoger ligt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be