![]() |
Deze zondag betoging op het Muntplein
Benieuwd hoeveel mensen er gaan opdagen tegen de maatregelen.
Het cijfer van het aantal demonstranten zal een mooie weerspiegeling zijn van hoe men zich voelt bij de coronamaatregelen. Conclusies zullen daaruit kunnen getrokken worden met het oog op toekomstige maatregelen. Gaat u mee betogen? https://www.hln.be/binnenland/stany-...raat~a5994430/ |
Doe dat eens ergens anders dan in dat hell-hole.
|
Ja iedere stad voor de deur van hun burgemeester of stadshuis.
|
Zodat ze weer vrolijk verder kunnen discrimineren met hun cst? Dat ze dan maar beter gewoon dicht blijven. :roll:
|
https://www.hln.be/showbizz/eventsec....google.com%2F
Een streep door de zeven Sportpaleisconcerten van Studio 100 dit weekend en daar is volgens Hans Bourlon (59) één verantwoordelijk voor: alle antivaxers. “Als 100 procent gevaccineerd was, zaten we nu niet in deze situatie”, stelt de topman. Hij smeekt om een verplichte vaccinatie. “Enkel zo geraken we uit deze impasse.” Een piste waar de volledige eventsector zich achter schaart, waaronder Sportpaleisbaas Jan Van Esbroeck (57). “Als ik mocht stemmen, ik ben voor.” Dat soort volk moeten we dus vooral NIET steunen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De naïviteit en onwetendheid kent geen grenzen. Bourlon kan misschien ten rade gaan in voorbeeld vaccinatieland Portugal om te kijken hoe goed zoiets in de realiteit zou macheren: niet. Maar onwetendheid is niet zo erg, dat hij niet belachelijk wordt gemaakt in de massamedia, dat is veel erger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot op heden heb ik nog geen rollator nodig gehad. Tenzij onmiddellijk na mijn beide heupoperaties in 2016 en 2017. En telkens slechts voor twee dagen. |
Citaat:
|
Neen. Toch niet de dag na Kerstmis.
|
Als het weer een beetje mee zit, ga ik wel een kijkje nemen, om te zien of er zich toevallig ook kennissen/vrienden bij de 'betogers' bevinden.
Of bij de tegenbetogers, als er zijn. |
Iedereen deze zondag naar de Kinepolis parking in de buurt, dat zou een betoging zijn waar ik naartoe zou gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal eens gaan protesteren omdat de cinema moet sluiten ... waar ik niet binnen mocht zonder CST drie dagen voordat de CST-regel in voege trad ... dat zie je van hier. Ik ga de 23 januari wel betogen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be